Hej :) Først og fremmest: har du lavet en analyse af dine konkurrenter? Den laves for at se, hvordan DIN webshop kan differentiere sig. Det er enormt vigtigt, a du ikke bare siger ''jeg vil sælge det så billigt som muligt'' - det vil alle jo. Hvorfor skal de vælge dig? Dernæst skal du have fastlagt nogle delmål som ender ud i et resultatorienteret mål, eksempelvis efter et år. Grundet at du er på pension og derfor ikke på lave det helt vilde, så skal du måske finde en sparringspartner, som du kan hive ind, hvis du bliver overbelastet. At få førtidspension er jo bestemt ikke sjovt, derfor skal du også tænke den anden vej, hvad hvis den her webshop bliver en kæmpe succes? Når hele fundamentet med vision, mision, passion, budget m.m. er lagt, bør du lave en markedsundersøgelse for, hvad kvinder mangler i en børnetøjsbutik. Efter markedsanalysen er lavet og du har reflekteret over den, anbefaler jeg, at du fortæller nogle flere hvad din plan er, også mest for at få diverse opdateringer på, om din vennekreds også mangler lidt ved en webshop. Det var lige lidt fra mig - jeg håber, at du kan bruge det :-) Held og lykke. De bedste hilsner Malene Dokkedahl Olesen |