Jeg har lavet en blog til min kæreste www.FruensBlog.dk og har installeret Facebook Comments plugin'et. Det fungerer ganske fint, men problemet er bare, at Wordpress ikke registrerer nye kommentarer i kontrolpanelet og den viser også 0 kommentarer, selvom der fx er 5 kommentarer via Facebook kommentar modulet. Man kan så i Facebook Comments plugin'et slå til således, at hun får en mail hver gang der kommer en ny kommentar, men det virker heller ikke. Hun modtog godt nok mails ved nye kommentarer, da vi brugte det standard kommentar system i Wordpress.
Findes der en måde, så man kan få Facebook Comments plugin'et til at arbejde sammen med notifikations featuren i Wordpress?? :)
Nu kender jeg ikke dit nuværende plugin. Men jeg ved at dette plugin understøtter det du ønsker. Du får i hvert fald en mail hver gang nogen kommentere.
Nu har jeg installeret det andet plugin og nu får jeg en mail ved nye kommentarer, men der er stadig lidt problemer...
Der registrerer stadig ikke de nye kommentarer i panelet og antallet af nye kommentarer vises heller ikke i bloggens posts. Kommentarerne blir selvf. vist i posts, men på blog oversigten står der stadig '0 kommentarer'.
Det der er lidt sjovt er så, at de 2-3 test kommentarer jeg havde lavet med det Facebook Comments plugin, som jeg lige har deaktiveret, de er nu blevet registreret i mit theme og på div. posts, hvor der nu står '2 kommentarer' og de er også registret i kontrolpanelet osv. Men de nye jeg laver bliver ikke registreret og de kommer heller ikke i panelet under kommentarer.