Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aftens idé

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Dag efter dag, måned efter måned, år efter år skal man høre om katestrofer mig her og dér, død og ødelæggelse, voldtægt, røveri og skuddrama, bilbomber, nedture, social belastede forhold o.s.v. Hver gang jeg tænder for nyhederne eller åbner avisen skal man igennem de gængse ofre og nedture..... spændende læsning ikke?

Derfor mener jeg det er oplagt at starte "Den positive Avis", den behøver såmen ikke kun at indeholde blomster og bier, glade hippier og kærlighedshistorier. Den kan sagtens være saglig, men uden død og vold! En Tv-Kanal måtte da også gerne følge i hælene. Det behøver heller ikke at være en billige udgave med journalister fundet direkte fra Århus. Næææ, en positiv avis til mig og mine børn ville være interessant, men igen..meget vigtigt den ikke bliver ihh åhhh glade dage, den kan sgu sagtens gøres spændende.

"mand fundet kvæstet i Holstebro" - hvor er jeg ligeglad!

godnat

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 22:48
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 10:23

ha ha... happynews.com, genialt!, mit fremtidig værested - så mangler jeg det bare på dansk.

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 11:53
Det er vist oven i købet sådan - uden at jeg kan huske, hvor jeg har læst det - at seere og læsere faktisk gerne vil have gode nyheder. Så måske er der penge i skidtet.
Fra København
Tilmeldt 27. Dec 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 10:23
Det kan godt være at folk vil have positive nyheder, men kigger man på, hvad folk rent faktisk køber, så skal der i Danmark nogle interessante overskrifter til.

Et eksempel på en udgivelse, som dog forsøger at holde sig positiv, er Hjemmet http://hjemmet.dk/.
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:11
Jooo, men man kan vel også lave en interessant overskrift på en positiv nyhed.
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 16:33
Nu er verden unødigt meget også ad helvedes til.. 30.000 børn dør hver dag af sygdomme som nemt kan forhindres.. Så støt lige Unicef med nogle monetos. Thats it. Men derudover forstår jeg dig godt. Men bliver du for magelig, så punker jeg dig ;)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 12:54
Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 14:35
Mit sind er allerede belyst i det jeg læser :

Læger opgav hende: I dag er kræften væk
Kilde: JP

Kirsten Reesbøll har ikke oplevet et mirakel, den slags står Vorherre for, hun har i stedet været i videnskabens sold og oplevet godt håndværk fra rigtige menneskehænder og hjerner.

DEjligt!!!! 

Folk står i kø for at hjælpe i alle afskygninger iøjeblikket (de måtte sende folk der ville hjælpe hjem juleaften!!??)

Derfor lav det sådan, at hver gang der er en på Amino der har fundet en positiv nyhed, jamen så bliver det lagt på siden. Det bliver vel også hårdt at du skal finde nyhederne hele tiden?
Vi løfter i flok!

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:29
Har selv gået og leget med tanken om de gode nyheder i flere år. Jeg havde mange ideer og nåede også at lære at sætte et CMS (Mambo/Joomla) op og bruge det. Det var dog for stor en mundfuld ene mand at lave det hele, så jeg skrinlagde det.

Men nu efter at have set at set andre nævne ideen, bliver jeg tændt igen.

Så er der nogen der har lyst til at lege med, er jeg frisk på en lille brainstorm!

Lars Knudsen
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)