Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside om coaching søger feedback

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Normalt er det feedback om usability, user experience, seo osv som vi debaterer her på Amino, når vi giver feedback på en hjemmeside. Men jeg hjælper et par coachingfirmaer med branding af deres virksomheder, og jeg søger derfor feedback på hvad i synes om coaching sådan rent generelt. Hvad skal en hjemmeside som prøver at sælge en coachuddannelse (som denne her side : Klik her ) gøre for at skabe troværdighed i din verden. Hvad skal de undgå, og hvad vil du gerne se ?

Og på samme med en familiecoach ( som denne her : klik her for familiecoach side ). Kunne du overhovedet overveje at bruge en familiecoach til at støtte jer i familiens udfordringer, hvis nej, så hvorfor, og hvis du skulle sige ja, hvad skulle hjemmesiden så sige til DIG ?

Tak for feedback, den er meget værdsat :)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

skrift type 9 det er alt for småt den er svær at læse

kontakt side meget mere frem med det , man kan næreste ikke se mail kontakt på siden den i fodnoten og telefon nummer

frem med øverst kontakt info på siden om mig og gerne der en kontakt formular derved lettere at kontakte hende

vis haves cvr nummer så sæt det gerne på siden om hende og i fodnoten på siden.

social medier en fordel sæt gerne især facebook og google plus er også en god ide for sådan en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)