Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Person med erfaring inden for TDC's E-pages webshopsystem søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en webshop hos TDC Hosting. Shopsystemet er nok ikke i topklasse i forhold til hvad der ellers findes af løsninger, men det er nu engang den platform jeg valgte for et halvt år siden da man var helt grøn i faget. Min shop konverterer dårligt og jeg har brug for en mand/kvinde der kan lave et godt design som konventerer bedre.

Jeg er ikke interesseret i at skifte shopsystem på nuværende tidspunkt, men vil gerne se hvor langt man kan komme med dette shopsystem inden jeg evt skrotter det. Derfor er dette opslag ikke et forsøg på at få fat i tilbud til webshopløsninger, men et forsøg på at redesigne shoppen.

Jeg er heller ikke interesseret i SEO løsninger da jeg allerede har en mand på sagen.

Konstruktive kommentarer til forbedringer til shoppen modtages også gerne - selvom det ikke er det nemmeste shopsystem at ændre i :-/

På forhånd tak :-)

Mvh Klaus

www.scandinavianvintage.dk

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med design og optimering af netop e-pages fra TDC, og må desværre sige at jeg ikke er en kæmpe fan af deres system.

Det hele virker sådan meget desværre meget "old school" mht. til deres designs, templates og dets generelle layout.
Som du selv nævner, så er mulighederne for at ændre i shopsystemet, ikke det nemmeste, hvilket også begrænser ens mulighed for at øge konverteringen.

Nu er det noget tid siden jeg har arbejdet i e-pages, og kan derfor ikke huske hvordan mulighederne for at ændre "læg i kurv"-knappens farve er. Grønne knapper er ihvertfald mere fristende for dine kunder.

Kan du fortælle lidt om hvad du mener med at din shop konvertere dårligt. Det er lidt abstrakt, så nogle tal kunne være godt!


Med venlig hilsen,

Alexander



Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander

Tak for dit svar. Jeg er også helt enig i dine betragtninger angående systemet. Hvis jeg kunne skrue tiden tilbage ville jeg helt klart have valgt et andet system. Men har ikke lyst til at kaste x antal tusind kroner efter en hel ny shop sammen med al bøvlet med at flytte domæner osv. Lige nu kører siden som en hobbyvirksomhed ved siden af arbejdet, men ville jo gerne at den kom til at se mere prof ud og samtidigt konventerede bedre. Hvis det vel og mærke kan lade sig gøre.....

Mht til konventeringen har min SEOmand kørt adwordsannoncer som var meget målrettet mine produkter men selvom der kom over 300 clicks var der ikke en eneste der konventerede. Nu har jeg lige lavet siden om idag, så disse tal var baseret på det sidste layout som så ud af h... til :-) Tiden må vise om det jeg har lavet idag kommer til at køre bedre.

Lige nu kører siden med et par ordrer om ugen, den har kørt i ca 3 måneder og SEO'en går faktisk fint fremad. Men så længe den konveterer så dårligt - ja så bliver det aldrig til mere end en hobbyvirksomhed... og det er jo ikke målet :-)

Tak for tippet med den grønne knap, jeg vil gå på jagt efter hvordan man ændrer det.

Hvis du er interesseret i at lave et nyt design til mig så send mig en PM eller skriv på contact@scandinavianvintage.dk . Så kan vi aftale en pris.

Go aften til dig, Mvh Klaus

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus,

jeg tillader mig lige at sende dig en mail, vi har en webdesigner tilknyttet der har stor erfaring med systemet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder godtSmile

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)