Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en uprofessionel designer men har hjertet for det!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jul 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har mit eget firma Sergio Varga
Min facebook account: http://m.facebook.com/?_rdr#!/profile.php?id=110556345701506&__user=1430322726

Jeg har designet nogle få ting..
Hvilket har solgt godt.
Men vil gerne være mere seriøs nu!

Derfor søger jeg en slags designer, når jeg siger slags designer søger en der ikke er professionel! Netop fordi det ikke altid de professionelle der har det i blodet!! Der er mange der ikke kender ideen med design eller hemmeligheder ved den. Jeg søger en der kender den og kan bevise at de kender den! Jeg leder efter en der har det i blodet og bruger alt hans fritid på at drømme og designe for sjov og ikke for penge og berømmelses skyld! Lidt ligesom Yves Saint Laurent, Versace, Armani og Chanel! De havde det i blodet! Da jeg er iværksætter kan jeg hellere ikke betale mig til en designer og som jeg lige skrev det hellere ikke altid de professionelle der ved hva design er og hva der sælger! Men jeg har nogle enkle visioner der skal ned på papir og derefter produceres og derefter skal markedsføres og derefter sælges ... Det et stort projekt! Men alt kommer hvis man bare tror på det 100% !

Jeg stiler højt og ved det altid blir til noget når vi skaber det! Så hvi i kender nogle der har en designers hjerte og kan bevise det... Skriv endelig!:)
Venlig Hilsen Sergio Varga
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)