Hej. Håber der er nogen derude der kan give mig svar på følgende: Jeg vil gerne have lavet et excelark - eller word for den sags skyld. Det skal indeholde tekstfelt hvor anden part skal kunne notere udfra punkter jeg har opsat f.eks. Navn Adresse Postnummer Telefonnummer Jeg kan sagtens lave disse i et word dok. og indsætte 'tabs', som gøre dokumentet skrive beskytte, således at der kun kan noteres der hvor der er tabs. Nederst på siden ville jeg så gerne indsætte et excel ark, med en prædifineret formel - og jeg kan også sagtens lave den i excel, skrivebeskytte de felter der ikke må kunne rettes mm., men hvis jeg så kopiere den over i word, så kommer formelen ikke med:-( Hvis jeg gøre det vice versa, og laver et tekst felt i excel og skrivebeskytter det, så kan jeg intet notere i tekstfeltet. Bemærk venligst word og excel årgang;-) Nogen kloge hoveder? Mvh Rikke |
Prøv at se om dette ikke passer til din version: http://support.microsoft.com/kb/214081/da