Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan er reglerne???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle- haaber at I har haft en god weekend.
Jeg har et praktisk spoergsmaal..... Hvad siger reglerne mht. skat, moms registrering, CVR nummer m.m, hvis man driver en virksomhed fra et ikke EU land, hvor man yder en service som webdesign eller marketing via en .com hjemmeside, hvor maalgruppen er Danske virksomheder.

Skal man have et cvr nummer for at handle med Danske virksomheder,(en faktura vil blive sendt- men vil ikke goere noget ulovligt, som feks. ikke putte cvr paa fakturaen) - eller kan et cpr nummer bruges i den sammenhaeng?

Jeg mener at have hoert at man ikke skal moms registreres hvis man ikke omsaetter for over 50 000 kr, men skal et selskab der handler med Danske virksomheder vaere registreret i Danmark, eller er det ok hvis det er registreret i det land hvor ejeren opholder sig.

For mange kan dette vaere et simpelt spoergsmaal, og logisk giver det mening hvis jeg var i en branche hvor jeg skulle moede op fysisk hos kunden, ja men saa ville en Dansk adresse, moms registrering m.m vaere et must- men hvis en hjemmeside er firmaets facade, kontakt forgaar via email og telefon, saa bliver det lidt mere kompliceret- i mine oejne :-)

Paa forhaand tak

Adam 

Fra Calhoun GA. USA
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 84
Fra  travel-to-copenhagen.com Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der har en ide???Big Smile

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)