Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Protein grossister søges

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mihammed. 

Er BSN produkter ikke ulovlige i DK? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48

Nej, men nogle produkter indholder stoffer eller vitaminer, alt der indholder vitaminer er ulovligt i Danmark.. mange af de webshops er registreret i udlandet og har lager i EU, som ; Bodystore og Gymnordic. Det ulovligt at SÆLGE det fra danmark, men det vist ikke ulovligt at have det eller indtage det

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 01:59

Okay. Jeg har ikke tænkt mig at videresælge. Det er rent og skær til eget forbrug.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 02:05

OK, hvorfor startede du så tråden med at skrive at du ville påbegynde en forretning med salg af proteinprodukter?

Jeg tror helt ærligt at du skal spise særdeles meget proteinpulver for at kunne aftage fra de større grossister. Derudover skal du være obs på at de formodentlig kun vil sælge til dig hvis du er momsregistreret. Er du momsregistreret så skal du selvsagt indberette moms mm.

/Banditten

Tilmeldt 31. Jul 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 02:25

Jeg forstår heller ikke du starter med at sige du vil sælge det og nu blot selv vil indtage det?

Men mht at købe mindre mængder kan det sagtens lade sig gøre. Også uden at være momsregistreret. For blot 3000 kunne jeg rykke flere trin op af rabat stigen hos prometheus.

Tilmeldt 2. Dec 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:24

Goddag

jeg er importør at et produkt som er nyt i DK men kendt verden over for at være DET bedste protein kosttilskuds produkt der findes.

hvis du stadig leder efter leverandør, så kan jeg leverer lige så mange kg som du ønsker, og også give dig en god pris efter hvor meget du kan tage

giv mig et kald på tlf 60126642, eller mail lgc89@live.dk hvis det stadig er aktuelt med dine planer om at sælge protein.

Jeg har også sunde protein bare, Naturlige!

mvh Lars

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)