Hej Amino, Jeg anvender et online regnskabsprogram - Billy's Billing, men der er noget jeg ikke helt kan forstå - derfor håber jeg I vil hjælpe mig med at fortælle om det er mig eller programmet det er galt med :) Jeg har lige nu 4 regninger som jeg skal registrere. Jeg har selvfølgelig sat dem i mappe, og nummereret dem "bilag 1, 2, 3 og 4". Når jeg så i programmet registrerer en regning, så er den tidligste regning den første - og den bliver rigtig nok bilag 1. Når jeg så er nået til næste regning, så bliver denne kaldt for bilag 3? Og så 5 og 7. Inde i min bilagsoversigt kan jeg så se, at der automatisk bliver oprettet endnu et bilag for hver regning jeg har - som egentlig kun fortæller at 'Der er overført penge til konto fra konto'. Det synes jeg er lidt mærkeligt, og vil egentlig bare høre hvorfor programmet gør som det gør - bilag 1 er vel bilag 1, og ikke bilag 1 og 2? Nu er der jo så huller i min bilagsoversigt, og mine regninger er ikke fortløbende mere. Håber I kan være med til at uddybe - fordi jeg kan intet finde på deres hjemmeside. |
Følger lige med her. Der er ikke tvivl om, at hele transaktionen, inkl. det med at der betales fra konto til konto skal ha samme bilagsnummer under alle normale omstændigheder, så det lyder fjollet hvis hvert bilag får 2 numre - som indgående og som betalt. Det må være forkert
vh