Hej, i stedet for at nuppe billeder fra Google er det så muligt at købe billeder inden for den niche man nu har, f.eks. vin eller cykler?
Det går jo nok ikke i længden hvis nupper billeder fra andre hjemmesider, så derfor vil jeg høre om der et sted man købe kvalitets billeder inden for den niche man har til sine hjemmesider. Med andre ord, har I gode erfaringer med køb af kvalitets billeder hos en bestemt udbyder eller tager I chancen med Google, f.eks. kun bruger billeder uden for Danmark? Bare man slipper for alt det potentielle copyright bøvl. (Og ja har fundet et gammelt indlæg fra tidligere, derfor jeg skriver et nyt ;) )
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!
De kostede mig 3-400 kroner dem jeg har anskaffet derfra. Dog er jeg selv begyndt at tage billederne jeg har brug for, billigere i længden (selvom kameraer og udstyr koster en del).
Hvis du vil have unikke billeder kan jeg helt bestemt anbefale at få en fotograf (amatør eller professionel) til at tage dem. Så kan man også bestemme præcis hvordan de skal være.
Hej, i stedet for at nuppe billeder fra Google er det så muligt at købe billeder inden for den niche man nu har, f.eks. vin eller cykler?
Det går jo nok ikke i længden hvis nupper billeder fra andre hjemmesider, så derfor vil jeg høre om der et sted man købe kvalitets billeder inden for den niche man har til sine hjemmesider. Med andre ord, har I gode erfaringer med køb af kvalitets billeder hos en bestemt udbyder eller tager I chancen med Google, f.eks. kun bruger billeder uden for Danmark? Bare man slipper for alt det potentielle copyright bøvl. (Og ja har fundet et gammelt indlæg fra tidligere, derfor jeg skriver et nyt ;) )
Det bedste af det bedste, er at få produktet fotograferet hos din egen fotograf.
Det koster ikke en bondegård, og du slipper for copyright mm.
Tak for svarene, vil helt sikkert prøve at finde steder som giver god pris og kvalitet. Jeg har også spurgt for at undgå sider som måske ikke har helt styr på copyright, de har jo fået billederne fra et eller andet sted.
Fotograf vil helt bestemt blive anvendt når der bliver lanceret webshops i den nærmeste fremtid, ingen tvivl om det.
Få hjælp til SEO, Analytics, Wordpress og mere synlighed online hos Ehook.dk. Gratis SEO rapport til dit website / webshop!