Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se Jeres video-løsning - gerne animeret...?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at få lavet en ny hjemmeside, og I den forbindelse vil jeg gerne præsentere jeg min nye tiltag på en video.

Jeg synes, at de animerede film er fede - specielt videoer som denne:

Jeg har spurgt på prisen på sådan en video 2 steder, og har fået en pris på 15.000-20.000 kr. (videoen skal vare 45-60 sek).

- Kan det gøres billigere, samtidig med at kvaliteten stadig er ok?

- Kender I andre måder at præsentere sig på med video?

Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 21:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Thomas,

En idé kunne være at kigge på et side som videohive.net (der findes flere andre af samme skuffe), finde en animation du godt kan lide og så få en grafiker eller lign. til at tilpasse den for dig.

Det kunne være en du fandt herinde på Amino, via freelancer.com eller lign.

Her kan du se nogle af de mere populære videoer du kan købe på videohive.net, og de koster i hvert fald alle under 15.000 :)

http://videohive.net/popular_item/by_category?category=after-effects-project-files

Held og lykke med projektet.

larsb

Mvh. Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

denne her amino.dk bruger er dygtige og ikke den dyrest pris http://www.bragefilm.dk/

dette her amino.dk tilbud det ser også godt ud http://www.amino.dk/forums/t/164722.aspx#1111063

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:32
Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:35

Ja der er en del lækre videoer - jeg havde også selv i tankerne at anvende Whitebooard Write :)

Tak for linket!

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for det Mikael - jeg tjekker lige  de links ud :-)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:40

Måske lidt anderledes end det du beder om - men i subject skriver du "Må jeg se jeres video-løsning" :)

Site't har nu været online siden i søndags den 24. juni og har små 9 - 10.000 video loads / fremvisninger

De frække lottotal - lørdags lotto video 

Og et eller andet tyder på at den her "Anbefal" med facebook absolut ikke tæller rigtigt, den har startet på 0 flere gange. Måske fordi siden er begrænset til nogle enkelte lande, og Facebook ikke kan hitte ud af det? Who knows - men den bliver ihvertfald delt rigtigt meget.

Det der undrer mig mest er egentlig at EkstraBladet ikke har overfaldet siden endnu - til trods for ekspertise pressemeddelelse og alt muligt andet. Tror de er gift med en af mine faste annoncører... Wink

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Fra  Throw-in Skrevet kl. 09:41

Kasper:
Ja der er en del lækre videoer - jeg havde også selv i tankerne at anvende Whitebooard Write :)

Super Kasper Big Smile

Hvordan foregår det i praksis når køber man programmet - følger der et tegneprogram med, så man selv kan lave videoen...?

Jeg ved godt at der står hvad det indeholder, men jeg har ikke helt forstået den fulde sammenhæng...

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 09:54

Thomas - videoerne er alle sammen lavet i Adobe After Effects, som koster lige omkring 7.8k ex. moms.

Dvs., når du køber et template, så skal du selv ind i After Effects og ændre tekst, billeder, og alt det du gerne vil have med i videoen.

- Nogle af videoerne kan du så betale dig fra, at udgiveren redigerer i den :)

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 10:01

Hvis ikke i selv har muligheden for at redigere videoerne kan jeg hjælpe med den del, eller opbygningen af helt nye film fra bunden.

/Meik 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)