Tiden er nået til at begynde at fokusere mere på drømmen end på et job i en butik hvor man bruger 2½ time om dagen på transport ( med en elendig internetforbindelse i toget ) ... Jeg er uddannet indenfor tøj, har været selvstændig indenfor tøj - indtil finanskrisen og barn nr. 1 kom. Jeg har kun prøvet at være arbejdsløs i 2 mdr. siden jeg gik ud af handelsskolen i 1998, så det er ikke et alternativ til at få mere tid til drømmen, da husstandsøkonomien jo også skal hænge sammen. Jeg for et par år siden arbejdet lidt med telemarketing hos bl.a. Alm. Brand og en del af min nuværende jobfuntion er cancassalg til erhvervslivet. - Så det jeg søger er noget telemarketing / canvassalg / kunderådgivning / lager / Butik i nærheden af Næstved. Har pt. brug for ca. 30 - 37 timer/ugen for at opretholde mit "sikkerhedsnet" i a-kassen. Jeg har kontor indrettet herhjemme - som jeg jo bruger på min egen hjemmeside, men er selvfølgelig indstillet på lidt transport. Mine arbejdstider er jeg nogenlunde flexibel med - er i et job i dag hvor jeg et par gange om ugen først slipper kl. 19 og så lige små 1½ timer transport hjem. Hvis I vil have yderlige oplysninger så end en PM. med venlig hilsen Peter Mortenen |
Hej Peter,
Måske det her ville være noget for dig?