Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billigt værksted/kontor søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle gode Amino'er!

Min lille virksomhed har taget fart, og jeg leder nu efter et reelt værksted/kontor i København til produktion af mine varer (synes efterhånden heller ikke at jeg kan byde min kæreste at fylde så meget i lejligheden).

Det drejer sig om produktion af lædervarer (punge, computeretuier mm.) Alt bliver syet i hånden, så det produktionen hverken larmer, sviner eller noget andet. 

Jeg har nu både kigget på lokalebørsen herinde samt dba og andre relevante sider, men det har enten været for dyrt eller allerede lejet ud.

Jeg skal ikke bruge specielt meget plads - 15-20 kvm. - der skal bare være adgang til et toilet og en vask (vand til morgenkaffen). Jeg vil gerne undgå at dele lokale med nogen, da jeg ikke vil forstyrre og samtidig erne vil kunne have værktøj og lign. liggende uden at skulle pakke det sammen hver dag.

Budgettet er desværre ikke så højt endnu, så jeg kan betale max 3000/md.

Hvis I kunne være nysgerrige efter hvad jeg laver, kan I se mere på www.leatherprojects.com

De venligste hilsener,

Jeppe

Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 11:42

Tips til alternative steder at søge modtages også gerne!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:59

Jeg kan desværre ikke tilbyde dig noget.

Mvh
Kasper

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:10

Det er (umiddelbart) lækre ting du laver.

MEN.... hvorfor i laverden er din hjemmeside kun på engelsk?

Sælger du kun til butikker?

Mht. lokale - kan ikke lige hjælpe, men skal det være i Kbh. ?

Økonomisk kunne det måske svare sig at rykke lidt ud af byen!

Tilmeldt 3. May 10
Skrevet kl. 12:46

Du har helt ret! Og jeg sidder netop og er ved at lave den, så man kan vælge dansk/engelsk.

Grunden til at jeg har valgt engelsk, skyldes især at jeg skal til at sælge til udlandet (primært gennem forhandlere).
Derudover vil jeg gerne have, at bloggere mm. skal kunne læse og skrive om tingene, og her er det primært engelsksprogede blogs, som har henvendt sig indtil videre.

Men det er selvfølgelig vigtigst at fokusere på det marked jeg sælger til lige nu og her!

Mht. lokale, så er det med produktion i kbh. en vigtig del, men er mulighederne der ikke er det klart, at jeg må kigge ud over bygrænsen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)