Hej Aminoer ! Jeg sidder som Marketings konsulent for Nymarksminde. Vi har pt 2 lejligheder i uge 27 ledig med plads op til 4 personer pr. lejlighed. Prisen for en uge er 6000,- pr. lejlighed. Det vil sige 1500 pr. pers. hvis man er 4. Så hvorfor skulle man synes det kunne være interessant ?? Konceptet ved Nymarksminde i sommeren er Bondegårdsferie med en kombination af Fodboldgolf og mange andre spændende aktiviteter. Det er et rigtig godt sted for børnefamilier og personer der trænger til en dejlig afslappende ferie. Miljøet og stemningen er noget man skal opleve her, da dette ikke findes nogen andre steder. Desuden er der indendørs Swimmingpool som er sol opvarmet, Swimmingpoolen er ca. 70 kvm. Så der skulle være masser plads til sjov og leg. Nymarksminde ligger i flotte naturlandskaber og er virkelig en fryd for øjet. Desuden er det også nemt og komme fra og til Nymarksminde da det ligger lige ved mortor vejen lidt udenfor Aalborg. Lyder det som noget for dig, må du meget gerne kontakt mig på kovshoj@email.dk eller 22767651. Der er naturligvis også mulighed for at poste herinde eller smide mig en pm :) Håber at hører fra jer interesseret. Evt. kan i kigge mere om Nymarksminde |
Billig Bed and Breakfast / Bondegårdsferie ophold i uge 27
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)