Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vis os din webshop :-)

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Her er lidt billeder fra Cykelpartner.dk's lager + kontor. Resten af billederne kan findes på vores Facebook side. Efter at have taget billederne er det faktisk gået op for mig, hvor vildt det her er ved at blive. Lige nu bygger vi til ca. 350 kvm (Hvis jeg husker rigtigt. Vi kunne ikke få lov til mere for kommunen). For små 4 år siden sad vi 2 personer (Kontoret var en del mindre da) i samme lokaler, men der var det slet ikke fyldt op og dele af det var udlejet.

Se flere billeder her

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):
Her er lidt billeder fra Cykelpartner.dk's lager + kontor. Resten af billederne kan findes på vores Facebook side. Efter at have taget billederne er det faktisk gået op for mig, hvor vildt det her er ved at blive. Lige nu bygger vi til ca. 350 kvm (Hvis jeg husker rigtigt. Vi kunne ikke få lov til mere for kommunen). For små 4 år siden sad vi 2 personer (Kontoret var en del mindre da) i samme lokaler, men der var det slet ikke fyldt op og dele af det var udlejet.

Det tager jeg fandeme hatten af for - troede ikke at en dansk webshop med cykler og cykeldele kunne blive så stor. Det giver mig virkeligt blod på tanden for at give den en ekstra skalle i mit projekt, selvom mig og mit team har som formål at vise brugerne hvordan man udskifter reservedelene i stedet for direkte at sælge dem.. Måske kommer vi til at henlede en masse ordrer til jer? ;)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Falk Nielsen:

Dennis Drejer (WooX):
Her er lidt billeder fra Cykelpartner.dk's lager + kontor. Resten af billederne kan findes på vores Facebook side. Efter at have taget billederne er det faktisk gået op for mig, hvor vildt det her er ved at blive. Lige nu bygger vi til ca. 350 kvm (Hvis jeg husker rigtigt. Vi kunne ikke få lov til mere for kommunen). For små 4 år siden sad vi 2 personer (Kontoret var en del mindre da) i samme lokaler, men der var det slet ikke fyldt op og dele af det var udlejet.

Det tager jeg fandeme hatten af for - troede ikke at en dansk webshop med cykler og cykeldele kunne blive så stor. Det giver mig virkeligt blod på tanden for at give den en ekstra skalle i mit projekt, selvom mig og mit team har som formål at vise brugerne hvordan man udskifter reservedelene i stedet for direkte at sælge dem.. Måske kommer vi til at henlede en masse ordrer til jer? ;)

Tusind tak! Jeg tror vi kan vokse endnu mere. Jeg ser kun pladsmangel som vores store problem lige nu.

Vi har et affiliate program hos både Partner Ads, Tradedoubler og Webgains, hvor I kan få 5,5% igennem!

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):

Tusind tak! Jeg tror vi kan vokse endnu mere. Jeg ser kun pladsmangel som vores store problem lige nu.

Vi har et affiliate program hos både Partner Ads, Tradedoubler og Webgains, hvor I kan få 5,5% igennem!

Vi har naturligvis undersøgt markedet for affiliate, og har også stødt på jer. Så jo, det er en oplagt mulighed at hjælpe jer til at blive endnu større ;) hehe

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Dennis Drejer (WooX):
Vi har et affiliate program hos både Partner Ads, Tradedoubler og Webgains, hvor I kan få 5,5% igennem!

Lige et tillægsspørgsmål, som desværre ikke helt har med denne tråd at gøre. Men hvilket program har i mest succes med?  Jeg køre selv Partner AdS med stor succes, men overvejer tradedoubler også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Dennis Drejer (WooX):
Vi har et affiliate program hos både Partner Ads, Tradedoubler og Webgains, hvor I kan få 5,5% igennem!

Lige et tillægsspørgsmål, som desværre ikke helt har med denne tråd at gøre. Men hvilket program har i mest succes med?  Jeg køre selv Partner AdS med stor succes, men overvejer tradedoubler også.

Vi omsætter for ca. det samme via de to netværk. Men Tradedoubler er dyrt og vi skal også til at sparke til vores account manager, da vi trods alt betaler dem 5.000 kr. pr. måned bare for at køre programmet hos dem.

Fra Bay
Tilmeldt 27. Jun 12
Indlæg ialt: 1
Fra  River and Raven Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

www.riverandraven.com ..... en vægreol med varer, kontor og inspiration :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjov tråd, Casper. Vi delte for nyligt et billede fra lageret på vores Google+ side.

Vores kontor: Hvor som helst, der er internet-adgang Wink

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)