Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreditforsikring?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoér

jeg ved at i kan hjælpe mig, for i har jo svar på alt herinde

jeg vil handle med et firma der vil have en kredit forsikring igennem et externt firma, men hvad er det for oplysninger de vil hente om mit firma ?
har googlet det men uden sådan den helt store susses... øv ..

tænker her lidt på om det er ens egen kapital de går ind og kigger på eller om det er noget helt andet ??????

jeg kan sagtens se ideen i kreditforsikring, altså at sikre ens virksomhed mod tab, både ved nye og eksterende kunder, og hvis jeg så vil lave det samme mod mine kunder, må jeg så ikke handle med dem før de er godkendt

jeg er nærmest helt blank her... så alt er vist brugbart så må jeg selv sotere i det jeg kan bruge

HJÆLP

Lars

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 18:33

Hej Lars

Man må formode at det er dit regnskab de vil kigge på hvis det er offentlig tilgængeligt, måske laver de også en forespørgsel hos din bank.

Men hvorfor er det så vigtigt for dig at vide hvad for oplysninger de søger?

Mvh

Ravn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:49

Lars:
jeg kan sagtens se ideen i kreditforsikring, altså at sikre ens virksomhed mod tab, både ved nye og eksterende kunder, og hvis jeg så vil lave det samme mod mine kunder, må jeg så ikke handle med dem før de er godkendt

Det koster en del, og svaret er normalt nej - i alle fald vil kunder du handler med uden forsikringens godkendelse naturligvis så ikke være med i din dækning - men det vil fremgå af aftalen

De checker det de kan officielt - dine regnskaber hvis de er inde - om du er i Ribers eller om der er andet officielt at finde hvor du har været konkurs med et andet selskab - Jeg tror ikke de henvender sig til din bank, så det vil være de offentligt tilgængelige ting de checker

HVIS de så ikke vil godkende dig, så kan de finde på at komme med ønsker til dig, men så kan du jo tage stilling til hvad du vil og ikke vil. De vil sætte det hele i relation til det beløb du skal ha udestående med din leverandør og kredittiden

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)