Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg crawlerne til ikke at indeksere denne url?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Thomas Frost:

Du kan implementere canonical URL, så du i kildekoden på alle dine sider med forskellige tokens skriver:

link rel="canonical" href="minside.dk/cart/"/>

Det vil være bedre at canonical peger på produktet frem for på carten. Det er jo ikke interessant med carten på Google, men derimod er det jo interessant med produkterne på Google.

Ja hvis der er et produkt, så bestemt. Jeg troede umiddelbart at det var forskellige tokens til visning af carten, hvorfor det giver mening at lave den kanoniske URL til carten. Men er det et produkt, så skal den kanoniske URL self gå til produktet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Frost:

KTJ-Media.dk:

Thomas Frost:

Du kan implementere canonical URL, så du i kildekoden på alle dine sider med forskellige tokens skriver:

link rel="canonical" href="minside.dk/cart/"/>

Det vil være bedre at canonical peger på produktet frem for på carten. Det er jo ikke interessant med carten på Google, men derimod er det jo interessant med produkterne på Google.

Ja hvis der er et produkt, så bestemt. Jeg troede umiddelbart at det var forskellige tokens til visning af carten, hvorfor det giver mening at lave den kanoniske URL til carten. Men er det et produkt, så skal den kanoniske URL self gå til produktet.

Så vidt jeg lige kan se på url'en, ligner det at der er tale om det at tilføje et produkt til carten. Token er vidst kun sat for den enkelte bruger, faktisk ligesom session id, mens der også er et produktID som også står i URL'en som selvfølgelig afspejler produktet. Så jeg tror der er tale om et produkt i langt de fleste tilfælde.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:
Så jeg tror der er tale om et produkt i langt de fleste tilfælde.

Ja det kan sagtens være, hvis trådstarter kommer med et link til sin side, kan vi nok give den bedste hjælp :)

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)