Hej Jeg er i fuld gang med at implementere og anvende GTD-systemet i forhold til mit arbejde, fritid, hobbier etc. Og jeg har fået god hjælp af en Amino-fælle, som har brugt systemet i flere år (tak for det!). På softwaresiden er jeg kørende, men det fysiske system volder besvær. Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, hvor jeg skal skaffe de ting, jeg synes jeg har brug for. Har fisket et udmærket hængemappesystem ud fra en fjern krog men savner det, jeg vil kalde 'læg'. Altså de tynde papir- eller plasticomslag som man kan komme omkring papirer, der skal ligge sammen - *i* samme hængemappe. Læggene hedder flere forskellige ting, har jeg googlet mig frem til: Indermapper, journalmapper, indlægsmapper. Men de er alle forskellige grader af rædselsfulde :-( Jeg vil vældig gerne finde nogle mapper, som er af kraftigt papir, gerne i pæne farver, med en integreret fane man kan skrive på (alternativt noget system, man kan klistre på). Er der nogen af jer, som er stødt på en leverandør af *pæne* indermapper? Gerne udenlands, hvis nødvendigt. (Og jo - jeg kan godt finde på alternativer eller lave npgen selv, hvis det skulle være) /Marianne |
Uhm, Marianne - jeg mener, at David Allen (i sin webshop) sælger noget a la det, du efterspørger...
Se det her link:
https://secure.davidco.com/store/product.php?productid=16622&cat=286&page=
Vh Amino-fælle :-)
Morten Spindler
+45 40 37 92 95 - morten@spindler.dk