Og hvis I mangler et vikingetelt til brug som salgsbod, så har vi et stående fra sidste år, som kun har været brugt en enkelt gang på marked. Det kunne vi godt finde en god pris på. Billeder kan fremsendes, hvis du vil se det.
Har forøvrigt spurgt efter Old Danish Beer flere gange hos Hekse Kosten I silkeborg, men endnu ikke haft held til at finde den. Hvor kan man købe den i nærheden af Silkeborg?
Dato: 1/11/2006 1:11:47 AM Forfatter: Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation
Dato: 1/11/2006 12:26:59 AM Forfatter: Niklái Nysted Hvis du kom og sagde ''En Nøl tak!'' og jeg var bartender, ville mit svar nok være ''Hvad slags øl skulle det være?'' Nøl skulle være rigtigt kendt før en bartender ved at der er tale om ''En Nøl'' og ikke om ''En øl''
Og netop derfor er det fedt at bestille netop sådan én......
Dato: 1/11/2006 9:49:43 AM Forfatter: Niklái Nysted Ifølge hjemmesiden kan den købes hos Piaf''s Vinhandel, Nygade 33 i Silkoborg
Jeps det har jeg lige set. Vi har spurgt flere gange i forbindelse med lanceringen, men det er lang tid siden vi har været inde og spørge, så nu er der endnu en grund til at tage til byen :)
Nej jeg har endnu ikke fundet på et navn, og det er ved at blive et problem da jeg håber på at kunne få den med på Foodexpo i herning i slutningen af Marts.
Jeg havde faktisk tiltænkt tiden indtil nu med at gå og "smage" på navnet,men intet navn er det logiske /bedste valg i mine ører.
Så hvis du har et navn,har du min fulde opmærksomhed.
Så kan du samtidig på etiket og i en pressemedelelse/lancering til forhandlere forklare, hvad er en MJØL (En helt ny type øl, en verdensnyhed indenfor bryggeri-verden), sende den ind til diverse magasiner til prøvesmagning og have en lidt større chance for PR opmærksomhed fordi det er en helt ny type øl, wauv..! det lyder spændende...!