ville høre om det er muligt at tjene penge på at sende link rundt omkring uden om ens hjemmeside men kan ikke se hvordan
bruger mange timer på det men tjener intet min hjemmeside er ikke køn derfor vil jeg høre om det kan lade sig gøre og tjene lidt skajser der
er en mand på de 24 år som rigtig gerne vil det her men svært når man ikke kan læse eller skrive er en person der skulle mene jeg er i stand til god investering og sikker økonomi har mange gode ideer til det ene og det andet nogle af dem er der guld i andre ikke men bare søn jeg smider dem ud efter nogle måneder da der ikke bliver taget fat om det/dem har prøvet alt kommer ingen vejne med det ene eller det andet sidder nok 15 timer foran en computer om dagen læser om det ene og det andet men ikke sket meget så søger en der måske ville være villig til at hjælpe lidt til med at få det igang måske |
Hej,
Det virker for mig som om at du ikke har kampgejsten. Desværre kræver det næsten altid dette for at få succes med noget. Gør op med dig selv om det virkelig er det du vil og prøv måske at finde en partner til dine projekter, så i kan motivere hinanden.
Hør også dette podcast med Martin: