Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

nogen der kender nogen der vil hjælpe.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Toplys Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ude i sidste forsøg, inden jeg bliver kreativ på en alternativ facon.
Jeg har levet et rodet liv (misbrug og hjemløshed). Men har de sidste 8 år opbygget en lille familie, det eneste jeg har - dejlig kone og dejlig dreng.

Jeg har en super forretningsplan, og kunder som venter på min "service", men mit problem er, at jeg er registreret i RKI (mit gamle liv koster endnu).
Jeg har lejet en bil, der koster 1500 kr pr. uge, så hvis der sidder nogen, der vil leje mig en bil lidt billigere, så skriv endelig.

Jeg har som sagt en super ide, der vil kunne realiseres for omkring 20.000 kr. Men hvor er den risikovillige kapital, jeg hører om i tv, som skal være med til at skabe vækst og stoppe krisen.

Jeg har været på iværksætterkursus, rejst rundt til foredrag og læst aminoindlæg det sidste års tid, så jeg syntes jeg er klar. Men jeg er låst fuldstændig fast pga. RKI.
Men heldigvis kun låst fast i vores "pengesystem", for jeg skal nok få mit firma i gang. Jeg syntes bare, det ville være det mest rigtige, at "systemet" hjalp mig videre på den lovlige måde (så derfor prøver jeg sidste forsøg herinde).

Så skriv endelig til mig, hvis du er investor eller på anden måde vil tjene penge på at være "bank" for mig.

Jeg ved ikke om det er noget rod jeg fik skrevet, men jeg er bare så frustreret over min situation.

De bedste amino hilsener

Godtpåvej. 

 

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogle firmaer, som vurderer iværksætteres idéer, og hvis de er gode, hjælper de med finansiering? ;) Synes jeg har hørt om det. :)

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Toplys Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Tak for dit svar, og hvis du kender eller hører noget må du gerne skrive igen.

 

Fra Dragør
Tilmeldt 24. Mar 12
Indlæg ialt: 30
Fra  SpeedyAutoparts ApS Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg undrer mig over at du har råd til at betale 78.000 om året i leje af en bil, og ikke kan finde 20.000 kr. til at starte virksomhed.

Det var måske en start, hvis du fik ryddet op i din økonomi. Uden bil vil du f.eks. kunne spare 20.000 kr. sammen på 3 måneder.

godtpåvej:

Jeg er ude i sidste forsøg, inden jeg bliver kreativ på en alternativ facon.

Jeg syntes bare, det ville være det mest rigtige, at "systemet" hjalp mig videre på den lovlige måde

Hvorfor skulle "systemet" hjælpe dig?

Betyder ovenstående at du vil lave kriminalitet, hvis du ikke får hjælp?

Jeg ved godt jeg lyder meget negativ, men i mine øjne er der nogle ting, du skal ha' på plads før du kan starte en virksomhed med næsten ingen kapital.

Hvis der er nogle som skal tage dig seriøst og evt. låne dig til opstart, skal du først lave en god forretningsplan, samt et budget for din kommende virksomhed.

Du kan finde information om forretningsplan og budgetter m.m. ved at søge her på amino og via google.

Håber du kan se min pointe og ikke kun betragte det som et surt opstød.

 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er bilen nødvendig for dig? 

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Toplys Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo vildt så lille en verden nogen er vokset op i. Og de svar her bekræfter mig bare i at mange herinde ikke kan klare sig i det rigtige erhvervsliv, men leger noget de ikke er og aldrig bliver. Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige så skal man vare sin mund. Sund fornuft. Så til jer der kun kan svare negativt: DET ER SYND FOR JER. Som mit navn så godt siger, så er jeg godt på vej. Med eller uden hjælp fra noget eller nogen. Det er op af bakke, og især hvis man har siddet 10 år i fængsel, står i R.K.I. og kun kan leje en bil på uge basis.  Jeg kører rundt til fremtidige kunder i bilen så jeg kan ikke undvære den. Men tak NY for pæn tone.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

godtpåvej:

Det er jo vildt så lille en verden nogen er vokset op i. Og de svar her bekræfter mig bare i at mange herinde ikke kan klare sig i det rigtige erhvervsliv, men leger noget de ikke er og aldrig bliver. Hvis man ikke har noget fornuftigt at sige så skal man vare sin mund. Sund fornuft. Så til jer der kun kan svare negativt: DET ER SYND FOR JER. Som mit navn så godt siger, så er jeg godt på vej. Med eller uden hjælp fra noget eller nogen. Det er op af bakke, og især hvis man har siddet 10 år i fængsel, står i R.K.I. og kun kan leje en bil på uge basis.  Jeg kører rundt til fremtidige kunder i bilen så jeg kan ikke undvære den. Men tak NY for pæn tone.

Nu er der ikke nogen der vil låne dig penge fordi du har siddet i fængsel, været misbruger eller står i RKI. Ved at blive ved med at fremhæve disse ting, skræmmer du alt og alle væk. Det er jo ikke ting, der øger din kreditværdighed eller erfaringer der fremmer din virksomhed.

Det er din forretningsplan og dit budget som er vigtigt og skal fremhæves. Hvis du har en god idé er det også muligt at komme igang, men du skal nok præsentere tingene på en lidt anden måde. 

Et godt råd: Presenter dit projekt, dine muligheder, dine aktiver etc., så var der måske nogle der blev interesseret i dit projekt. 

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder til at være en trist fortid du har haft.
Men du bør vide at det danske samfund ikke er skruet sådan sammen som mange tror.
Samfundet hjælper ikke folk ud af RKI eller for den skyld fængsler. Det er kun dig selv der kan gøre en indsats og du er måske godt på vej.

Hvis din ide er super, burde din bank kunne finansierer de 20K. Giver banken dig ikke kredit bør du nok overveje din ide igen.
Bankens rådgiver er i mange tilfælde dygtige til at vurdere om der er grundlag og vækst for din ide.

Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Toplys Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg troede man kom længst med ærlighed. Men det var dengang.....Så du har helt ret, jeg skal ikke fortælle min sande livshistorie....

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)