Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress brevkasse plugin?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle, er der nogen her som kender et brevkasse plugin til wordpress?

// Bo

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Du kan fx bruge TDO mini forms eller bedre endnu Gravity Forms.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Hvad mener du mere præcist med et brevkasse plugin?

Tænker du noget i stil med at brugerne skal sende et spørgsmål ind, som kan besvare?

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Hej Bo

Hvad mener du mere præcist med et brevkasse plugin?

Tænker du noget i stil med at brugerne skal sende et spørgsmål ind, som kan besvare?

Hej Lars,

Det er lige præcis hvad jeg mener :)

Dog er det kun enkelte personer som må svare på spørgsmålet.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Saugstrup:

Hej Bo

Du kan fx bruge TDO mini forms eller bedre endnu Gravity Forms.

Mvh Anders Saugstrup

Hej Anders,

Lyder interessant, jeg er ikke den store wordpressbruger, så hvordan havde du i tankerne? den sender mere et spørgsmål til en mail ikke?

// Bo

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bo Gunnarson:

Anders Saugstrup:

Hej Bo

Du kan fx bruge TDO mini forms eller bedre endnu Gravity Forms.

Mvh Anders Saugstrup

Hej Anders,

Lyder interessant, jeg er ikke den store wordpressbruger, så hvordan havde du i tankerne? den sender mere et spørgsmål til en mail ikke?

// Bo

Bo, du kan helt sikkert google dig til vejledninger i hvordan det sættes op. Men måden det fungerer på er at brugeren udfylder en brevkasseformular på dit website og så oprettes det automatisk som et indlæg i wordpress, som du så kan redigere, svare på og derefter udgive.

Mvh Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Så skal du have fat i et Form-plugin som Anders Saugstrup siger. Jeg bruger selv Gravity Forms til den slags, da det er ubetinget det bedste formbuilder plughin til WordPress. Det koster i omegnen af $99 så vidt jeg husker.

Vil du forsøge dit med et gratis alternativ, så er der Contactform 7. (TDO som Anders forslår bliver vist ikke udviklet længere)

Fordelen ved Gravity forms, er at du kan sætte den op til at det brugeren skriver, ryger direkte ind i en ny post (som kladde), og så skal du blot åbne posten, svarer på spørgsmålet, og trykke udgiv (kort fortalt).

Contact form 7 er et traditionelt form plugin, som sender til en mail, hvilket vil sige at du skal copy/paste over i et indlæg.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej drenge,

Tak for svar, bliver nok lige nød til at undersøge det der Gravity Forms. :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Drenge,

Jeg vil bare lige sige tak for jeres input, mit valg endte med Gravity forms, og har allerede opsat min første form, skal nu opsætte nummer 2 som bliver min brevkasse form, nu spørger jeg bare nysgerrigt, hvordan vil du, Lars, opsætte sådan at den ligger posten ind selv og så skal man bare udgive?

Og hvordan får man en side til at vise de posts fra netop den form man nu har til det?

// Bo

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bo

Når du laver en ny form, har du, som du nok har opdaget en række muligheder i højre side.

Her er der en der hedder "Post Fields"

Disse felter opretter et indlæg med de data der udfyldes. Så hvis du bruger "title" som overskrift, og "body" som selve spørgsmålet, så er du i gang. Du kan så bruge "Category" til at styr hvilken kategori indlægget/spørgsmålet skal vises i.

Under instillinger i "Category" kan du vælge om brugeren selv skal vælge mellem alle kategorier, eller du kan vælge dem som skal være mulige valg.

HVis du opretter en kategori i WordPress der hedder brevkasse, så kan du evt. lave nogle underkategorier, som folk kan vælge. Så vil siden ditdomæne.dk/kategori/brevkasse vise alle de indlæg du poster der.

Håber ovenstående giver mening? Ellers må du spørge igen

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)