Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plads til en studerende iværksætter i kreativt miljø

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg er en ung gut på nitten år der mangler en eksamen før jeg bliver student her om et par dage. Efterfølgende søger jeg ind på MMD(multimediedesigner) i Odense og satser stærkt på at komme ind. 

Jeg har min egen lille virksomhed, hvor jeg laver CMS løsninger for mindre virksomheder og private. Desuden har jeg en nogle aktive affiliate projekter, jeg er ved at bygge op og tager i ny og næ et fotografjob, hvis jeg mener jeg kan overkomme det.

Jeg bor hjemme hos far og mor. Det er der som sådan ikke noget galt i. Problemet er at jeg ikke rigtig kan koncentrere mig da der hele tiden er en masse ikke arbejds relaterede forstyrrelser (hund, mor, far, huslige gerninger osv.)

En anden ting er at, den internetforbindelse der er her hjemme ikke fungerer optimalt.

Ud over det kunne det være fedt, at arbejde i et lidt mere professionelt/kreativt miljø og få snakket om arbejde, med "kontorlegaer" om diverse ting der er relateret til arbejde. 

Det ville også hjælpe mig utrolig meget med at få struktureret mit arbejde, så jeg kan holde "fyraften" og kalde det en dag, i stedet for med at gå til og fra her hjemme.

Jeg vil gerne kunne nøjes med at betale til udgifter, samt hjælpe til med at lave kaffe eller hvad der nu kan være af små ting?¨

Ved ikke om jeg er vildt naiv, men det værste der kan ske er, at jeg får et NEJ.

KORT FORTALT:

Jeg søger et sted, det kan ikke dreje sig om mange m2 hvor der er en internetforbindelse, som er stabil og forhåbentlig nogle kreative hoveder.

Jeg kommer selv fra Nordfyn og derfor kunne det være fedt hvis, der er en sådanne mulighed i Odense eller på Nordfyn. 

Mange håbefulde hilsener 

Asger Teglgaard

PS. har googlet, samt kigget Aminos Lokalebørs igennem.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)