|
Hej Amino'er Jeg har så vidt muligt, forsøgt at finde den information jeg behøver på Google samt ringet rundt, men desværre uden det helt store held - derfor håber jeg der er nogle af jer herinde, som kan hjælpe mig. Jeg står i den situation, at jeg mangler en bolig. Nu har jeg så forelsket mig i en lejlighed, men opdager desværre, at det er en erhvervsejerlejlighed. På salgsopstillingen står der nemlig: "Idet her er tale om en erhvervslejlighed, gøres køber opmærksom på at der skal tilmeldes en virksomhed med cvr-nr. på adressen." Nu er jeg selvfølgelig helt ude af den, men opdager så, at 40% af lejligheden må anvendes til bolig, hvoraf de resterende 60% skal anvendes til erhverv. Boligen er på 98 km2. ligger i stueplan, med fuldt funktionelt køkken og toiletfaciliteter. Der er hele 7 døre i lejligheden, større glaspartidøre. Lejligheden står i dag som værende en 1-værelses, altså ét stort rum, pånær toilettet. Mit spørgsmål er nu, hvordan står jeg i henhold til lejligheden? Skal jeg skyde en hvid pil efter den, eller har jeg reelt set muligheder for at flytte ind, i så fald, skal jeg oprette et firma? Hvordan søren vil kommunen kontrollere at jeg driver erhverv i lejligheden? Håber på at høre fra jer alle sammen. På forhånd tak. Christoffer
|
Erhvervsejerlejlighed / Ejerlejlighed - Beboelses muligheder?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem