Vi skal til at redigere i vores egetudviklet Visual Basic system og søger derfor en konsulent, der har mulighed for at komme forbi vores butik i Hillerød og hjælpe.
I dag eksisterer nedenstående: - En main Access-database hvor kunder oprettet med nøgle = CVR. Modul eksisterer i dag, der generer og fakturerer oprettelsesgebyr.
- For hvert CVR-nummer eksisterer selvstændig database. Databasen indeholder information om kundens udestående og opsummerer selv skyldigt beløb + nødvendig data til faktura.
Opgaven kan kort opsummeres sådan her: Modul der åbner database, læser om der er nye posteringer seneste måned, generer txt-faktura (modul eksisterer, skal bare tilpasses) og mailer via jmail.
jeg skal lige høre om vi taler om Visual Basic 6 eller Visual Basic .net ?
da jeg er meget stærk i Visual Basic 6 men ikke har fåde opdater mig i Visual Basic .net (2011) er vi så heldig at det er Visual Basic 6 så kan jeg godt hjælpe jer da jeg bor i gentofte og nemt kan komme til hillerød..
Du er velkommen til at ringe til mig på 60 62 97 11 (i dag så før kl 12 eller efter kl 15 da jeg er til fødselsdag mellem kl 12-15 idag)
men ikke har fåde opdater mig i Visual Basic .net (2011)
Jeg vil anbefale dig at kigge på C# istedet. Der findes moduler der KUN kører i C# som kan gøre det nemmere at kode. Jeg har selv kodet i VB fra 4.0 -> 6.0 -> .NET så jeg kender turen. Det giver dig også en ekstra fordel hvis du kan både VB.NET og C#.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....