Hej Charlotte Lars fra MCB her. Jeg syntes der er en hel del interessante elementer i den her tråd, men vil helst ikke ind i en diskussion her omkring open source vs. vores eget CMS. Den diskussion er vi meget villige til at tage i en anden tråd, og har den tit med både kunder og potentielle kunder. Så den er vi ikke blege for at gå ind i da vi ved, at vi har et fremragende produkt som kører på rigtig mange webshops i dag.
Og dit spørgsmål i starten drejer sig om noget helt andet.
Lige nu kan du få 3 tests for kr. 6.000, dvs. identifikation af hvad der vil være bedst for dig at teste (i samarbejde med dig), opsætning, gennemførsel og rapportering af resultater. Så er du interesseret i det, vil vi gerne i fællesskab med dig, få fundet ud af hvad der skal testes, så du får maksimalt udbytte.
@T-Nielsen: Det gør vi naturligvis også gerne, det er der jo fremsendt tilbud på.
Dernæst er jeg nødt til at fremhæve at kunden faktisk selv kan gennemføre VWO tests på vores CMS. Vi skal ikke nødvendigvis indover da alle mulighederne er tilgængelig for kunden i Masterpiece, men tilbyder blot kunden at gennemføre test for dem, og ja, det tager vi os naturligvis betalt for.
Men jeg vil helst ikke at denne tråd udvikler sig mere, da mange ting er blandet sammen, hvoraf, flere ting er faktuelt forkerte - så jeg må hellere tilbage til arbejdet og kunderne:-)
Jeg må beklage overfor mcb, at min chef åbenbart har misinformeret mig om prisniveauet for ændringer på shoppen.
Den tager vi lige face-to-face, når han er tilbage fra ferie.
Jeg er nu i dialog med mcb om ændringer på shoppen og jeg er overbevist om, at vi finder ud af en løsning i fællesskab.
Jeg vil lige benytte lejligheden til, at takke for diverse indspark og den tid i hver især har brugt. Det er dejligt, at Aminobrugerne er så villige til at hjælpe og give deres besyv med.
Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.