Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil url vs mobil visning på den almindelige desktop url

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MTantouri

Jaaa - syntes nu ikke ret godt om desktop versionen og på mobilen mangler jeg det øverste billede og teksten "take the next step" - men det er da den rigtige retning. Men er nu ikke helt overbevist om det er lige så godt som en dedikeret mobil version.

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Skrevet kl. 20:58

Hej karsten

Karsten Sønderup Hansen:
Omega 3 til Drupal, som jeg tidligere omtalte, har en selvstændig css fil til hver af de 4 opløsninger, som det understøtter, så du kan få dine knapper og links lige så store som du vil ha' dem.

Kan godt forstille mig tingene kan scaleres og efterhånden kommer der vel også andre temaer der ser godt ud både på desktop og mobil.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:16
Eksempel på responsive design - www.fairtime.dk

Ændres via css til diverse størrelse skærme fra telefon over iPad og PC.

Der er nogle metatags i koden, som fortæller bots noget om hvad siden er optimeret til. Kan dog ikke lige på stående fod huske dem

Venlig hilsen
Ole
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Skrevet kl. 22:07

Hej Ole

Ja, det kan bedre overbevise mig - faktisk ser det rigtig godt ud. Flachen med urene på forsiden rykker tænder ud på mobilen her i udkants Danmark, så håber ikke jeg har ødelagt din hastigheds statistik på Hjemmesiden. Rigtig mange tak for kigget.

Tilmeldt 20. Jun 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Maximilian.dk Skrevet kl. 22:08

Tak for linket, det forklarer jo meget godt hvordan ,de synes man skal lave det..

Sites that use responsive web design, i.e. sites that serve all devices on the same set of URLs, with each URL serving the same HTML to all devices and using just CSS to change how the page is rendered on the device. This is Google’s recommended configuration.

Jeg holder mig til en url så!

Tak for hjælpen.

Fra Malmø
Tilmeldt 16. Jun 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:25

Ole Thorup:
Eksempel på responsive design - www.fairtime.dk

Venlig hilsen
Ole

@Ole - Bruger du denne skabelon - http://www.getskeleton.com ??

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 06:49
Der findes jo masser af forskellige grid systemer, og jeg skal ikke kunne sige hvilken, designeren taget udgangspunkt i.

Mit design er en tilpasning af et Shopify theme fra deres theme store - http://themes.shopify.com/themes/responsive/styles/new-york

Venlig hilsen
Ole
Side 2 ud af 2 (17 indlæg)