Jaaa - syntes nu ikke ret godt om desktop versionen og på mobilen mangler jeg det øverste billede og teksten "take the next step" - men det er da den rigtige retning. Men er nu ikke helt overbevist om det er lige så godt som en dedikeret mobil version.
Omega 3 til Drupal, som jeg tidligere omtalte, har en selvstændig css fil til hver af de 4 opløsninger, som det understøtter, så du kan få dine knapper og links lige så store som du vil ha' dem.
Kan godt forstille mig tingene kan scaleres og efterhånden kommer der vel også andre temaer der ser godt ud både på desktop og mobil.
Ja, det kan bedre overbevise mig - faktisk ser det rigtig godt ud. Flachen med urene på forsiden rykker tænder ud på mobilen her i udkants Danmark, så håber ikke jeg har ødelagt din hastigheds statistik på Hjemmesiden. Rigtig mange tak for kigget.
Tak for linket, det forklarer jo meget godt hvordan ,de synes man skal lave det..
Sites that use responsive web design, i.e. sites that serve all devices on the same set of URLs, with each URL serving the same HTML to all devices and using just CSS to change how the page is rendered on the device. This is Google’s recommended configuration.