Hej alle Aminoer :) Jeg går og roder lidt med en god ide (hvis jeg selv skal sige det) og har desværre ikke midlerne til at starte dette projekt op alene, så derfor søger jeg en investor og/eller en partner. Jeg har været selvstændig før dog alene, ohg har i den forbindelse fundet ud af jeg ser mange fordele i at have en partner. Men da jeg ikke ser en mulig partner i mit netværk vil jeg høre jer om i har nogen erfarninger om hvor man evt kunne finde en partner eller en investor? Vil ikke røbe for meget om min ide, kan dog fortælle det er en internet virksomhed jeg har i tankerne. Håber i kan hjælpe :) Hilsen Jesper |
Hej Jesper.
Det er muligt både at finde partnere eller/og investorer her på Amino, men chancerne for at nogle har lyst til at kontakte dig bliver større hvis du kommer med noget mere info, såsom dine kompetencer, hvad du forventer af en partner, hvilken størrelseorden det drejer det sig om ang. investor osv.
Det vil osse hjælpe hvis du fortæller lidt om din geografi, om det er underordnet hvor den potentielle partner bor henne.
Du kan, uden at røbe for meget, fortælle lidt om hvilken genre/niche af en internetvirksomhed du vil opstarte. Er det en webshop, indenfor tøjbranchen evt. er det mediebaseret osv.
Mvh. Rune.