Well... point taken. Iøvrigt har jeg egentlig aldrig haft en GPS, og julegaven på Carlsberg var 5 flasker øl. Derfor besluttede jeg mig for at låne min bror´s monstrum, da deres julegave var en GPS ting! Hvilke henleder mig hen på de næste par idéer :
Tyskerne har det hårdt, hårdere end nogensinde...dog er de vise spåmænd og forbrugertilliden så småt ved at få håb igen. Hvilke gør, at de endnu en gang vil krydse grænsen og besøge dejlige lille Danmark. Men hvor skal vi tage hen, Ingolf? Ingolf har svar på tiltale overfor lillemor med detsamme, han har nemlig været inde og downloade "Se fyn ruten" til sin GPS. Og som om det ikke var nok, er det med stemme fra den afdøde Victor Borge. Fantastisk!
GPS stemmer er der allerede opfundet, men er der også turistruter, kendte stemmer, sjove stemmer, svaret er lidt! men ikke mange, der ligger en kæmpe mulighed for at misbruge GPS´en, for hvem er ikke ved at være træt af ham idioten der bliver ved med at sige man skal lave en U-Vending, det ville sgu være lidt sjovere med Katja Keans sprøde stemme..
Kære Peter
Lidt til din slik idé. Jeg er akkurat sluppet væk fra stuen, da jeg hører konen sige "kører du ikke ned efter lidt slik?" hvor mange har ikke hørt sine kvinder sige det...derfor.. få så gang i din udbringning af slik! Jeg mangler husfred!!
Mvh
IK
|
Men ellers er det du vil lave, stemmer til sådan et system? Eller er det en tjeneste hvor man kan downloade alle margueritruterne til sin sporingsenhed? (eller en kombination af begge?)
Slikbutik på nettet vil nok ikke løse din husfred, med mindre det er samme princip som f.eks. just-eat og så får du bare overtalt alle kioskerne til at begynde at bringe ud