Jeg har ihvertfald lært af det, midt i sidste måned trak jeg stikket, og ville ikke smide mere trafik hos dem. Jeg har godt nok fået alle mine penge, med 1-2 ugers forsinkelse hvergang. Dog mangler jeg en udbetaling fra Sverige fra April, sammen med udbetalingerne fra Maj.
Valgte så igen at skrive til direktøren Martin, at jeg er vanvittig irriteret over at skulle rykke for mine penge hver evig eneste måned. Fik så idag det svar som jeg igennem længere tid frygtede. Ved ikke om han har meddelt jer andre noget? I så fald ville jeg tage fat i dem ASAP og bede om en udredning!
Jeg føler ihvertfald at den smøre mange af os fik i sidste måned, med de sorterede snydere fra osv. Bare var en kæmpe omgang BS. fra deres side af. Jeg regner desværre med mine penge hos dem er gået tabt. Men sådan er det vel, synes efterhånden det går samme vej som adfair :(
Nu kan jeg se det er dit første indlæg, men regner med du nok har anden bruger herinde :)
Vil du uddybe hvad du har fået at vide af dem ? Jeg kan ikke komme igennem på hverken tlf eller mail længere.
Under CVR står de dog endnu ikke til konkurs, så alt er gætværk
Mit bedste råd til jer og taler af bitter erfaring og ud fra de råd jeg fik af et inkasso firma - Tabte selv xxx.xxx på to samarbejdspartnere sidste år.
1. Lav en regning på det beløb i bliver skyldt fra jeres eget system evt bare excel og print som PDF - Giv dem et par dage til at betale og ryk dem derefter på normale procedurer
2. Hvis i ikke modtager jeres penge efter rykkere så smid dem til inkasso - Eks Svea arbejder med en no cure no pay model.
3. Burde nok være nummer 1 - Stop alt jeres arbejde med dem
Det kommer an på beløbet som de skal hente ind, men kan ikke huske de korrekte tal - Men jo højre beløb jo laver kommission. Men ring til dem i morgen og få en snak med dem og se om de kan hjælpe dig.
Ud fra den mail som jeg fik, der også er postet herinde i en anden tråd. Så er jeg osse alvorligt bange for det er udfaldet!
Han får da ihvertfald mere end svært ved at, vinde folk tilbage når han igennem et ½år har fyldt folk med den ene undskyldning efter den anden om hvorfor deres penge er forsinket.
Sidst i den tråd kan I læse begrundelsen for at den blev låst.
Med nøjagtig samme begrundelse låser jeg nu denne tråd og samtidig beder jeg jer om at lade være, med at blive ved med at oprette negative tråde omkring jeres mellemværende med navngivne leverandører eller kunder.