Vi importerer kosmetic og kan skaffe alle de kendte mærkevarer. Er du interreseret så kontakt vores firma. mvh. Sam50. |
Hej Sam50,
Kan du fortælle lidt om "vores firma" - har i evt. en hjemmeside?
Mvh. Allan
Vi importerer kosmetic og kan skaffe alle de kendte mærkevarer. Er du interreseret så kontakt vores firma. mvh. Sam50. |
Hej Allan. Vi er et nyt startet momsregistreret firma med 2 ansatte som kun har eksisteret i 3 uger, hjemmesiden har vi ikke opbygget endnu. Vi har fundet i udland et leverandør af mærkevarer kosmetik og synes selv at hans priser er meget konkurrence dygtige, har kæmpe stor udvalg af alle mærkevarer og hans minimum order ganske fornuftig. Hvis du er interreseret i flere detaljer giv mig din email så kontakter jeg dig. mvh. Sam50. |
Et enkelt pris eksmpel : Burberry Touch Men 50 ml EDT Spray - Vores pris - 159,00 - Butikspris - 350 mvh.Sam50. |
Hej Sam Jeg er vild meget intresseret. Vi er ved at starte en luksus-virksomhed, der kun sælger de yperste luksus produkter. Kan du ikke lige sende mig en mail på denne adresse nicolai@luksus-style.dk med de mærker du har? |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
hej sam. Prøv nicolai@mn-magic.dk den virker :) hehe |
Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
|
Hej, Jeg vil også gerne have en liste : ke@brygladen.dk |