Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link til sider om stik, strøm mv.. ved import fra USA

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal have en sending hjem fra USA, men levereandøreren søgere mere præcise link. Lovkrav til strøm, stik mv.. tilbåde brug i Danmark, Sverige og Tyskland (det er de 3 lande jeg har fået agenturet på)

Det er en opladelige batteri-enhed der sagens kerne... Strøm, hvilken type stik mv... - Har I nogen link.

Pt. afventer jeg ligeledes svar fra SKAT om bindende svar i forbindelse med batteriafgift på opladeren.

mvh.

Michael

Fra Københavvn
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 43
Fra  SHOPUSA.com Skrevet kl. 09:35

Hej Michael, 

Hvis du søger et fragtfirma til at håndtere din import fra USA, vil SHOPUSA.com meget gerne hjælpe. Vi kan også henvise til firmaer som er anbefalet af andre SHOPUSA kunder. Når du anvender SHOPUSA behøver du ikke være importregistreret idet vi importerer varerne på vegne af dig. Mht. diverse afgifter vil vi gerne være behjælpelige med at undersøge mulighederne. 

Venlig hilsen

Michael 

SHOPUSA.com 

dk@shopusa.com

+45 70 34 50 36

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12898
Skrevet kl. 11:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Husk på at man i USA bruger 110 volt i EU bruger alle de nævnte lande 220 Volt.  Alt elektrisk udstyr skal være EC mærket og Overholde RoHS direktivet mht farlige stoffer. Du skal være tilmelst elskrot ordningen.

Prøv evt. at kontakte sikkerhedsstyrelsen.  

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:28

Tak for Jeres svar...

Sikkerhedsstyrelsen skal jeg helt sikkert have fat i.

Alle mærkninger skulle være på plads og SKAT har (langt om længe) svaret - der skal betales batteriafgift på kr. 6,- pr. kg...

mvh.

Michael

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)