Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Profil billed?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige været offline et par dage, så det står måske i en anden debat, som jeg sikkert har overset. Men hvorfor er mit profilbilled pludselig blevet fjernet og ændret? 

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 04:26

Hvorfor tilføjer du det ikke bare igen? Du må handle ud fra den antagelse, at der er sket en fejl, hvis du ikke er blevet oplyst om andet.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Jeg har lige været offline et par dage, så det står måske i en anden debat, som jeg sikkert har overset. Men hvorfor er mit profilbilled pludselig blevet fjernet og ændret? 

Hej Morten,
Martin T arbejder på en ny editor, og det er sikkert lige ved at lykkes. Lige om lidt.
Der har vist været lidt udfordringer. Du kan blot uploade din avatar igen. Skype-Smile
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15100
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:37

CarlTheRider:

Hvorfor tilføjer du det ikke bare igen? Du må handle ud fra den antagelse, at der er sket en fejl, hvis du ikke er blevet oplyst om andet.

Amino har et andet problem, som også rammer mig tit, så måske der var en fælles nævner...

Og så lagde jeg mærke til, at ingen andre var ramt, hvilket jo er underlig... Men John har svaret...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)