Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

linkbuilding og blogs

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gennemgår min konkurrenters links og er støt på en del blogs han har lavet. Bl.a. denne: http://www.cidris.org/2010/07/good-e-commerce-marketing.html#comment-form. Denne har PR 4, hvilket jeg synes er højt. Han har skrevet om et andet emne end hvad hans egen side handler om. Hvis jeg laver en blog hvordan får jeg så en høj PR?? Er det derfor at tager et nemt emne med en masse tekst?

Er der nogen der kan forklare mig lidt om hvordan jeg bruger blogs bedst i linkbuiling?

Mvh Ham der føler der er lang vej.............

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

ikke smart ide at linke til en konkurrents blogs det hjælper jo endnu mere din konkurrent

Det effekt opnås vis du videre formidler en masse viden og skrive løs og overhovedet ikke tænker på links men på at skabe en bruger venlig blogs hvor massevis folk linker til den fordi den giver så meget viden , men huske at skabe masser af unikt indhold er super hårdt men giver bonus i sidste ende

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:13

Mikael christiansen:
ikke smart ide at linke til en konkurrents blogs det hjælper jo endnu mere din konkurrent

Tror ikke det er det han skriver...

@Trådstarter:

Tror du ikke bare han har smidt en comment på den blog? Det ser mere sådan ud... Håbeløs linkbuilding...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:17

lærling:

Jeg gennemgår min konkurrenters links og er støt på en del blogs han har lavet. Bl.a. denne: http://www.cidris.org/2010/07/good-e-commerce-marketing.html#comment-form. Denne har PR 4, hvilket jeg synes er højt. Han har skrevet om et andet emne end hvad hans egen side handler om. Hvis jeg laver en blog hvordan får jeg så en høj PR?? Er det derfor at tager et nemt emne med en masse tekst?

Er der nogen der kan forklare mig lidt om hvordan jeg bruger blogs bedst i linkbuiling?

Mvh Ham der føler der er lang vej.............

Hej,

Jeg er ikke 100% sikker på at jeg forstår spørgsmålet, men hvis dit spørgsmål er om du bør oprette blogs rundt omkring for at linkbuilde til dit hovedsite, vil jeg vove pelsen og svare Nej.

I de fleste tilfælde her i 2012, er det en bedre strategi at bruge sine kræfter direkte på hovedsitet og på at lave indhold der, som kan tiltrække links fra andre websites.

Her er en tråd med masser af links til gode råd om link building: http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 23:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SERPNAME:

Mikael christiansen:

Tror ikke det er det han skriver...

Trådstarteren smider da et link til konkurrentens blog i første post. Præcis som Mikael skriver.

SERPNAME:
Tror du ikke bare han har smidt en comment på den blog? Det ser mere sådan ud... Håbeløs linkbuilding...

De comments der findes på bloggen, har ingen links til nogle URLS. Så det er enten de links i de blogposts, eller dem i "usefull links"

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:24

NY:
Trådstarteren smider da et link til konkurrentens blog i første post. Præcis som Mikael skriver.

Hvordan kan han vide at det er konkurrentens blog?

NY:
De comments der findes på bloggen, har ingen links til nogle URLS. Så det er enten de links i de blogposts, eller dem i "usefull links"

Ja det kan jeg godt se... Men altså spørgsmålet er hvem dulen er hans konkurrent?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28

SERPNAME:

NY:

NY:

Ja det kan jeg godt se... Men altså spørgsmålet er hvem dulen er hans konkurrent?

blog links på siden der går til en anden side det er vel hans konkurrent , der er et par stykker på den side Big Smile

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:29

At lave blogs der linker til ens hovedsite var en meget populær måde at lave SEO på for nogle år siden, og nogle anbefaler det stadig.. Det virker dog til, at de ikke har ligeså stor værdi mere..

Men måske nogle af eksperterne kan give deres mening omkring emnet..

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Tilmeldt 27. Sep 10
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:31

Mikael christiansen:

SERPNAME:

NY:

NY:

blog links på siden der går til en anden side det er vel hans konkurrent , der er et par stykker på den side Big Smile

Nu er der jo et par... så lad os nu ikke gætte :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:35

SERPNAME:

Mikael christiansen:

SERPNAME:

NY:

NY:

Nu er der jo et par... så lad os nu ikke gætte :)

jeg gætter på det er et af links men jeg ved ikke hvilken af dem Big Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)