Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

e-butik

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer.
Jeg går seriøst og overvejer at starte min egen e-butik. Men har lige et par. spm.

1. Hvordan bliver man tilmeldt PBS, således at kunderne føler sig mere trygge når de handler?    
  2. Hvordan bliver man tilmeldt betaling med Dankort, Visa Dankort, Mastercards, Diners?    
  3. Hvad koster det, at have den ordning, så der kan betales med kreditkort i "butikken"?    
  4. Hvem står for levering/integrering af betalingskoden?

Kan i alle have en god week-end

Tilmeldt 7. Jan 06
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 18:24
Hej,

For at kunne modtage betaling med betalingskort skal du have:

1) en indløsningsaftale med PBS http://www.pbs-international.dk

2) en online butiksløsning, hvor der tilbydes betalingskort

PBS priserne kan du se her: PBS Priser

Og prisen på online butiksløsningerne kan være meget forskellige. Noget du bør være opmærksom på er, om prisen for "betalingsgateway" er inkluderet eller ej. Den koster typisk 149 - 349 / måned.

Et realistisk bud på en komplet butiksløsningen er derfor kr. 149 - 349 / måned (+ betalingsgateway og indløsningsaftale med PBS)

Du kan læse mere om e-butikker, og finde nogle links, på Amino's Wiki: http://www.amino.dk/wiki/index.php?title=E-butik

Venligst

Hans

Tilmeldt 22. Oct 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 16:34
Klog af skade, så HUSK at PBS ikke altid er lige hurtige!

I december 2006 bad jeg PBS om en indløsningsaftale (havde i forvejen en til min fysiske butik) De sagde der ville gå 3 uger. www.maarbjergshop.dk havde først mulighed for at tage betalingskort ultimo marts 2007!

PBS havde travlt, var beskeden hver gang man ringede til dem og på trods af at jeg bad om at få en realistisk dato (primært for ikke at spilde marketing kroner på noget der ikke virker) så kom de gang på gang med ny dato for at det var på plads.

Dermed ikke sagt det sker hver gang (der var run på lige før jul, grundet et godt tilbud fra PBS) men være klar på at det ikke nødvendigvis kun tager 3 uger, som de normalt lover.

Held og lykke med biksen og spør endelig. Vi deler alle gerne ud af vores erfaring :-)

Tdinsen

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:47
Der er stadig 3 måneders ventetid..

Det er første gang, jeg har oplevet at henvende mig  med ønske om at blive kunde hos en virksomhed og så går der flere uger før de så meget som gider at svarer - de trænger alvorligt til noget konkurrence på markedet, så de kan få sig lidt flere ansatte og mindske ventetiden!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)