Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forkert tankegang? Kom med din mening

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

120 kroner er dog også mange penge som du skriver om i tråden , mange vil sige det er en meget høj løn og mange iværksættere arbejder til langt mindre for at realisere sin drøm og lever af nærmeste 0 kroner , spare over alt hvor der kan spares

man kan også tage akkord arbejde rengørings job trappe vask , avisbud og andre jobs der også udbetales løn når opgaven er udført de sætter time som normale taks men vis du er god form kan du sagtens løbe hurtigere op ad trapperne med aviserne eller lave hurtigere trappevask og få den samme timeløn og så får du oveni du tjener måske 300 kroner i time og får en bedre form og så behøver du ikke gå i fitness bagefter

men du kan nyde dagen og slappe måske få lidt massage til de ømme muskler og du har bedre råd til dyr sund kost da leve sundt ikke er det billigste men det bedste for kroppen frisk grønt er ikke billigt og varietet især , men vis ikke vil knokle fysisk og høj løn er uddannelse eneste vej frem og du kan også få høj timeløn når du er lidt ældre og ikke kan klare det hårde slid vis du har en uddannelse .

vælg en vej slide jobs bryd akkorder høj løn , men er meste noget man kan gøre i sin ungdom jo ældre jo svære er det at være fysiske topform

vælg vej uddannelse du får ikke høj løn men må leve med SU og får nok ikke den højeste løn de første par år når man starter men der er ens erfaringer og hvad du kan præsentere med hjerne  mere vigtigt

nogle vælger en mellemting laver knokle arbejde imens man studere det kan dog godt påvirke studierne dog and på hvor meget man arbejder

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 12:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er selvstændig men har også jobs hvor jeg tjener 125 kr. i timen.

Jeg for ikke noget ud af det
Lønnen er ikke særlig høj
Det jeg laver har ingen relation til min virksomhed.

Tilgengæld er det verdens bedste job, for det gør at jeg har råd til at lege selvstændig indtil der kommer penge herfra. Faktum er nemlig at jeg som nystartet iværksætter arbejder for laaaaangt mindre end 125 kr. (faktisk betaler jeg for at arbejde for mig selv :)), tilgengæld laver jeg det jeg elsker, når jeg har "fri".

Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Lund & Mundt IVS Skrevet kl. 12:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Stefan,

Der findes ikke rigtig eller forkert tankegang. Gider du ikke at arbejde på en tank, i Netto eller (For at sætte det i perspektiv) være top-chef for Novo Nordisk, eller tage en lang uddannelse, så er det helt okay. Du behøver ikke andres accept for at tænke, som du gør.

Nogen, som det ses ud fra svarende der gives, synes du er tosset, dum eller lign. Andre mener noget mere positivt.

Lad være med at lytte, heller ikke til mig når det kommer til stykket, men det der er rigtigt for dig, er det rigtige.

Prøv at forestille dig, hvor lidt der var opnået i verden, hvis alle var afhængige af, hvad der var rigtigt og forkert, og hvem skal nu i øvrigt bestemme det?

Hvis jeg skulle give et råd her, så ville det være at fjerne det mindre positive i dit indlæg, så det så ud nogenlunde sådan her:

Hej alle..

Jeg sidder og tænker lidt over nogle forskellige ting og har derfor et spørgsmål til jer.

Jeg vil mega gerne XXXXXXXX, Min plan er at overtage verden (Mindre kan også gøre det). Er der nogen, der har erfaring med det, så vil jeg blive glad for svar....

Osv.

Sådan, så kan der bygges videre på det. Om man vil (kan) lære noget eller ej, er jo op til en selv. Jeg tror, man kan lære alle steder, hvis man vil.

For mig handler det om det "mindset" du ligger for dagen. Hvad synes du er fedt? Hvad vil du gerne? Glem alt det du ved, du ikke gider, og lad være med at spørge om det okay. Selvfølgelig er det okay, det er dit liv. Og fokuser så på det, du gerne vil. Det der gør DIT liv og din hverdag fed.

Afslutningsvis vil jeg sige at der intet er galt i at spørge andre til råds, overhovedet ikke, tværtimod. Vigtigheden består i, hvad du spørger om, og hvem du spørger.

Spørger du de forkerte risikerer du at få et "normalt" svar, et svar der passer til samfundets normer eller i bedste fald, ikke guider dig videre i din søgen.

Verden er din, gå ud og tag den, og lær mens du gør det. Alt er ikke rosenrødt, og at gøre det man brænder for, gør helt sikkert også ondt til tider, men hellere dø mens du prøver, end slet ikke at prøve. Hvis du vil have mit råd med på vejen.

Jeg håber at du kan bruge mit input til noget.

Hav en rigtig fed dag.

/Kenneth

www.kennethmundt.com

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 12:44

Kenneth mange tak for dit indlæg! Syntes det var meget brugbart!

Også tak til jer andre :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)