Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overtag min forretning i to år.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer.

Jeg har fundet mig selv i den situatione, at jeg har etableret en virksomhed med velfungerende webshop med dropshipping og lagt grundlaget for et højtydende butikssamarbejde med lukrativ wholesale agreement med min leverandør i Hong Kong. Min virksomhed sælger herre og damesmykker i unikke materialer og der er belæg for en tordende succes. Problemet er, at jeg ikke har tid de næste år til, at føre det videre grundet private årsager.

Du kan se min webshop her: www.origon-smykker.dk

Jeg søger derfor en ildsjæl, der kan være katalysator og dynamo på projektet de næste to år til en lukrativ og selvstændig rolle, der kan ende ud i et medejerskab eller anden interessant position. I de to år, hvor du skal drive projektet kører du solo og kan bruge mig som sparringspartner men du driver projektet som dit eget. Detaljerne kan vi forhandle på plads, men det er vigtigt, at du har tiden, overskuddet og engagement til, at føre det videre. Du tjener til gengæld hver en krone, som virksomheden giver overskud i de to år.

Skulle du være tændt på ideen eller har du spørgsmål. så skriv en PB.

Du skal helst være mobil (læs: egen bil) og bo i København. Har du erfaring fra tøjbranchen er det absolut et plus.

Med venlig hilsen

Jack

 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)