Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil på side 1 på Google - er der nogen det kan give mig en enkel og meget omkostningsbevist rådgivning

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Dragør
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 19
Fra  Copenhagen Segway Skrevet kl. 02:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm - overskriften siger vist alt...

Min virksomhed er CopenhagenSegway men jeg er laaaangt fra at have en god placering på Google

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 02:44

Jeg vil godt kunne hjælpe dig for 500 kr. om måneden. Swifthosting har store succeser med SEO og Linkbuilding. Så vi ville kunne få dig godt optimeret og sikkert også ramme side 1, alt efter hvilke søgeord du gerne vil have forbedret. Smid mig en pm eller kontakt mig på sune@swifthosting.dk så kigger vi på det :)

Du kan se mere om os her: http://swifthosting.dk

Fra Odense
Tilmeldt 27. May 12
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 02:57

Seo mæsig er det super at lave en sitemap, med alle sites sider. Der går så google bedre kan indeksere din side.

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 07:24

At starte en blog vil gavne seo mæssigt for din virksomhed..

Forbedring på dine backlinks vil gavne dine placering

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:17

god ide få masser af indhold på siden

bloggen løspå siden

få gerne masser af unikke videoer på siden

masser af unikke billeder

social knapper kan google plus også betyde noget.

ekstra tips læs lidt mere her

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:27

Hej Morten

Jeg kan hjælpe dig med SEO og du betaler kun for de søgeord som ligger på side 1. Det er da gennemsigtigt? :-)

Jeg kan kontaktes på Tlf 31 21 41 77 eller soren@sohola.net

Mvh,
Søren Holt Larsen

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 09:35

Sune Kovshøj:
Jeg vil godt kunne hjælpe dig for 500 kr. om måneden. Swifthosting har store succeser med SEO og Linkbuilding. Så vi ville kunne få dig godt optimeret og sikkert også ramme side 1, alt efter hvilke søgeord du gerne vil have forbedret.

Det må jeg sige:) Lyder optimistisk. Jeg vil meget gerne høre hvad i forventer at kunne gøre for 500kr om måneden.  Jeg synes det lyder ekstremt  billigt, ift. fx 5000kr som det ofte koster andre steder.

Følger spændt med her.

Vh Rasmus

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 09:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Sune Kovshøj:

Jeg vil godt kunne hjælpe dig for 500 kr. om måneden. Swifthosting har store succeser med SEO og Linkbuilding. Så vi ville kunne få dig godt optimeret og sikkert også ramme side 1, alt efter hvilke søgeord du gerne vil have forbedret. Smid mig en pm eller kontakt mig på sune@swifthosting.dk så kigger vi på det :)

Du kan se mere om os her: http://swifthosting.dk

Nu er det ikke for at være en nar, men hvordan filan kan I have haft stor succes med SEO og i særdeleshed linkbuilding, når du glemmet at gøre dit link aktivt? 

Hvis det er en ny vild linkbuilding-strategi, så vil jeg gerne høre mere Skype-Wink

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55

De vigtigste punkter:

1. Der skal arbejdes med indholdet på din hjemmeside. Overskrifter m.m. skal målrettes dine ønskede keywords. Dog uden det går ud over konverteringen.

2. Der skal skrives artikler, som skal lægges op på andre sider på nettet, med links til din hjemmeside.

3. Der skal skabes andre former for backlinks, så du får en naturlig linkprofil.

Ud fra et hurtigt kig, har du få konkurrenter, som er meget markante i søgeresultaterne, så det burde være muligt at få din side frem i resultaterne inden for en rimelig tid.

Det er vigtigt at der bliver arbejdet med indholdet på din hjemmeside. Det vil give dig et helt andet afsæt (start indeksering) til at linkbuilde til. Alene det interne arbejde på din hjemmeside burde give dig en markant fremgang på google.

Hvor stor en del af arbejdet er du villig til selv at lave? Hvis du selv skriver artikler (300 - 500 ord), kan du nå langt med få midler.

Hvis du vil købe dig til placering / slippe for arbejdet, så kontakt www.concept-i.dk

Hvis du vil arbejde med det selv, kan jeg evt. hjælpe dig igang med nogle overordnet retningslinier du kan komme langt med.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 10:00

Hej Morten

Her giver jeg dig 3 gode råd:

- Kvalitets Indhold (tekster)

- Meta Tags

- Elite Linkbuilding (Links fra sider med høj pagerank og relateret indhold)

God vind!

Venlig Hilsen

Emil Sørensen

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)