For 3 år siden lavede jeg en Interaktiv formelsamling på I-nettet, som gør det lettere at regne på geometri, SI enheder og tolerancer. hjemmesiden har månedlig ca. 2500 besøgende fra hele verden. Hvoraf lidt over halvdelen kommer fra DK. Hjemmesiden er gratis at bruge Jeg har arbejdet på en opgradering/udviddelse som snart er klar. Da jeg netop er blevet arbejdsløs grundet Vestas nedskæringer, kunne jeg godt tænke mig at forfølge min ide om en hjemmeside hvor beregning ikke kun skal være for de indviet men for alle. Mit problem er at siden ikke giver den reklame indtægt jeg havde forventet så jeg spurgte nogle af de store virksomheder som bruger hjemmesiden ofte som f.eks. bang & olufsen a/s Brüel & Kjær a/s, CSC Danmark A/S, danfoss A/S, coloplast a/s, flsmidt A/S, b&w a/s og mange andre virksomheder om de ville være villige til at sponsorere hjemmesiden, dog uden held Hvad jeg mangler er Ideer til hvordan jeg kan gøre hjemmesiden rentabel. En sparringspartner eller investor som kan se potientialet i en gratis interaktiv formelsamling der letter det innovative engagement eller virker som et ganske tidsbesparende værktøj. http://calc.homepage.dk |
Innovativ Interaktiv formelsamlings investering
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)