Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere penge på www.sydbolig.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Nu har www.Sydbolig.dk så kørt i lidt over 1 måned med ganske stabilt besøgstal mellem 1000-2000 unikke besøgende dagligt (alt efter hvor mange annonce kroner vi har puttet i siden). Vi har her i starten valgt at fokusere på at vi skal have det til at løbe rundt i sig selv med et besøgstal på 1000 unikke om dagen. Vi mangler at tjene ca. 500 kr. ekstra om dagen for at dette mål lader sig gøre.

www.Sydbolig.dk fungerer ligesom google adwords hvor sælgerne ligger deres ejendomme ind, og derefter ligger en pris pr. klik de vil give for ejendommen. Denne er stigende, og derfor vil vi nok automatisk nå vores mål indenfor 4-6 måneder uden at gøre mere. Men vi skal jo altid prøve at forbedre os.

Et af problemerne er at vi har mange besøgende, men de klikker ikke nok på de specifikke ejendomme, hvilket nok til dels er vores egen skyld da vi har valgt at man kan se utrolig meget info om ejendommene inden man behøver klikke på dem.

Vores forslag som vi selv har tænkt er som følger:

De selvfølgelige:
1. Få flere mæglere til at tilmelde sig siden
2. sætte minimum klik prisen op fra 20 øre inklusiv moms til 50 øre inklusiv moms. De fleste betaler dog allerede mere, så det vil ikke have den store effekt.
3. søgemaskine optimer siden (dette er ved at ske imens jeg skriver dette, og skulle være færdigt i løbet af et par dage) derved kan vi spare lidt adwords kroner.

Dem vi tænker over:
* Fjerne lidt af informationerne man får når man har lavet en søgning evt. 1-2 linier så der kommer flere nysgerrige ind (problemet er at dette gør siden mindre venlig for brugerne)
* Google adsense (vil dog nødig sende brugerne væk)
* Generelle bannere

Hvis der er nogle der kan komme på nogle ting der kan give flere kroner i kassen hører vi gerne fra jer.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 12:59

Kære Sydbolig

Først tillykke med det stigende besøgstal.

Du må endelig ikke begynde at smække bannere op på en hjemmeside der i forvejen allerede ser billig ud, det ville skræmme endnu flere væk. Til gengæld syntes jeg at det med at de betaler pr.klik er genialt...genialt. Dog har det altid en skræmmende effekt, for forbrugeren, at dig og dine vennner sidder den halve nat med en flaske rødvin og klikker igennem på deres annoncer [:0]

Det er svært at fortælle dig hvad du skal gøre, andet end at keep up the good work! Det eneste problem jeg ser er, at siden ligner noget der er sat hurtigt op! ser alt alt for billigt ud (du skal have samme font-størrelse over det hele!! nogen steder er den stor, andre lille), især når du nu har de fede boliger til salg. Få siden gjort mere prof i designet - derved vil det også være "legalt" at smide bannere på.

Håber det er ok

Mvh
IK

Blogger & Tekstforfatter

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 13:19

Er godt klar over at siden skal have et redesign meget snart :-)

Vi vil nu ikke have det store ud af at sidde og klikke løs da sælgerne så ikke ville bruge siden mere. Det skal være en win win situation, hvor sælgerne tjener mere end de betaler, og vi har da også klik snyde systemer sat op, så man ikke nemt kan sidde og klikke på konkurrenternes boliger hele dagen :-) 

Fra Østerbro
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 13:58
lidt kan man vel altid klikke......

Blogger & Tekstforfatter

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:07
Dato: 12/28/2005 12:45:33 PM Forfatter:sydbolig.dk
Nu har www.Sydbolig.dk så kørt i lidt over 1 måned med ganske stabilt besøgstal mellem 1000-2000 unikke besøgende dagligt (alt efter hvor mange annonce kroner vi har puttet i siden).

Hej,

Godt nok Of-topic, men jeg er lidt nysgerrig for at vide hvad din gennemsnitspris er pr. besøgende. Jeg synes det er et ganske pænt besøgstal, opnået på kort tid.

Mvh

Claus Holm

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 14:17
Selve ideen er rigtig god. Jeg tjekkede siden lidt ud og vil klart sige det samme, siden ser billig ud, jeg var inde i chart for at kigge og blev overrasket over besøgstallet. Jeg ville lige lave en søgning efter boliger, kiggede efter bodrum, men man kan ikke søge specifikt. Synes det ville være en god ide. Jeg kan desuden tyrkisk, hvis du har specifikke spørgsmål så kan du altid sende en PM til mig.
Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 15:13

Claus=> Underskuddet i markedsføring i forhold til besøgende er på et to cifret tusinde beløb indtil videre. Problemet er at det er dyrt at købe adwords i disse kategorier, da de som sælger tjener godt på et salg, derfor er jeg også gået ælidt ned i dagligt buget på adwords som i starten lå på 2500 kr om dagen, men hurtigt fandt ud af at det kan klik priserne ikke bære endnu. Men et præcis beløb kan du ikke få ud af mig :-)

Trendbuy=> Du kan nu nemt søge specifikt på Bodrum. Tryk på avanceret søgning og vælg tyrkiet, så kommer alle områderne op, som der er boliger til salg i. Der kan du så vælge Bodrum :-)

Tilmeldt 20. Apr 05
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:16
Dato: 12/28/2005 3:12:46 PM Forfatter: sydbolig.dk
...dagligt buget på adwords som i starten lå på 2500 kr om dagen, men hurtigt fandt ud af at det kan klik priserne ikke bære endnu.

Ok, så forstår jeg det bedre...

Mvh

Claus Holm
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)