Jeg troede at web salg bare var lige til. Jeg har valgt et fuldtidsarbejde og nu er web butikken lidt i vejen. Tænker om nogen ville overtage web shoppen incl. varelager. Web siden er købt af web-udbyder. Web'en er meget brugervenlig. Vare lageret er til salg også uden køb af web siden. Så kontakt mig hvis du er seriøs interesseret i varelageret eller hele web siden Se det hele på www.nicili.dk
|
Lyst til at overtage en web forretning eller blot varelageret af sko
- 1
Jeg kan mulighvis være interesseret. Hvor mange sko har du på lager? Hvad er den samlet pris på lager og shop? Hvad omsætter din shop for? Mvh Kas24 |
Hej.. Vil du sende en besked med lidt mere Info ? Den økonomiske side af sagen :) varelager og shop - forventet værdi? |
Hej Simon, Jeg går i første omgang efter at få solgt varelageret. Vil stille webshoppen i bero for en tid, så jeg senere kunne få overskud til at starte påny - evt. med anden vare sortiment. Så jeg kan give dig et overslag på varelageret (ca) til et tilbud lige under min indkøbspris: Sommersko baby-børn, ca 59 par - 10000,- excl moms Børnesko, hjemmesko - efterår, ca. 167 par - 25000,- excl. moms Damestøvletter - støvler - efterår, ca. 52 par - 15600,- excl. moms 9 strikbamser 700,- excl. moms små teddybamser med mobil hanger, ca 90 stk - 450,- excl. moms Toilettasker, punge, tasker, ca. 28 stk - 1200,- excl. moms ALLE varene er RIGTIG gode vare. God kvalitet. Varene kan du se på web. Er du seriøs, viser jeg gerne varene frem. Evt. nye varer til efteråret kan også tilbydes (indkøbspris - jeg har mindre ordre på både børne og dame støvler liggende hos firmaet), hvis ovennævnte vare aftages.
Med venlig hilsen Lisbeth Hedegaard Jørgensen |