Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer søges til ambitiøs restaurant som vil få beliggenhed i musikkens hus Ålborg

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min gode kollega inde for branchen , vil starte en af landets bedste restauranter , i et af landest smukkeste byggerier , vi har planen om og starte en restaurant i det musik hus som bliver bygget i Ålborg lige nu , musikkens hun er et fantastisk og meget inspirerende byggeri et byggeri der skal opleves, (video af byggeriet kan sendes) mere viden om byggeriet kan ses på www.musikkenshus.dk 

byggeriet skal stå færdigt og klar til at rykke ind fra foråret 2013. og der skal restauranten også åbnes. 

Målet med restauranten er ikke og tjene en masse penge, men en ide og tanke om og skabe mere end bare et profit, at skabe en restaurant der får, musik kunst og mad til og gå op i en højere enhed.

jeg er udlært kok og har vundet en del mesterskab , der kan nævnes titler som Danmarks , Nordisk og Europamester , årets kokketalent  2011 og 2012. Og til dagligt arbejder jeg lige nu som sous chef , på en 1 stjernet michellin restaurant i London , og i fritiden er jeg på det danske kokkelandshold.

Min Kollega er udlært Tjener og kok, arbejder som tjener også på en 1 stjernet i London , og er udlært tjener med den flotteste karakter man kan opnå som tjener 

så er 110% sikker på jeg har viljen og kompetencerne til og starte en af landes bedste restauranter, men mangler en ting , en investorer som kunne tænke sig og havde denne prestige, at havde en af landest bedste restauranter i en af nordens vildeste bygninger. ?

Håber at der er nogle der ude som kunne tænke sig og invester lidt penge , for og skabe noget unikt !    

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Jun 12
Indlæg ialt: 36
Fra  brugtfotoudstyr.dk Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

3munk3:

Målet med restauranten er ikke og tjene en masse penge, men en ide og tanke om og skabe mere end bare et profit, at skabe en restaurant der får, musik kunst og mad til og gå op i en højere enhed.

Det lyder som en fed ide og noget jeg gerne ville besøge. Men det som jeg har citeret herover, harmonerer ikke med at en investor søges. Som investor vil man normalt gerne have en relativ hurtig ROI hvis muligt.

Men som bosiddende i Aalborg, glæder jeg mig til at besøge restauranten :-)

http://brugtfotoudstyr.dk Danmarks handelsside for køb og salg af brugt fotoudstyr - og det er gratis

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:
Men det som jeg har citeret herover, harmonerer ikke med at en investor søges. Som investor vil man normalt gerne have en relativ hurtig ROI hvis muligt

Restaurationsbranchen er speciel. Der er mange eksempler på "investorer", hvor det ikke er ROI som tæller men personlige ting, som f.eks. hvem er kokken, hvad står køkkenet for osv.

 

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja vil de fleste investor og mener også vores investor vil få noget ud af det , i det lange løb både penge mæssigt men også på et helt andet punkt. på det punkt hvor der handler om og skabe noget der er bare mer end en restaurant der tjener 20%, det er ikke det dette projekt handler om , det handler om og lave en restaurant i verdensklasse , en restaurant der skal kunne løbe rundt, men en restaurant der bliver en statue for dansk gastronomi i et af de fedeste byggerier i danmark (: håber at drømmen bliver til virkelighed og at du vil komme som gæst (:

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Brian:
Men det som jeg har citeret herover, harmonerer ikke med at en investor søges. Som investor vil man normalt gerne have en relativ hurtig ROI hvis muligt

Restaurationsbranchen er speciel. Der er mange eksempler på "investorer", hvor det ikke er ROI som tæller men personlige ting, som f.eks. hvem er kokken, hvad står køkkenet for osv.

 

Det er nogle vigtige citationstegn, da der i så fald ikke er tale om en investor. En forventning om en ROI er essensen af en investering.

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg hel med på at en investor forventer en RIO , men kan ikke finde et bedre ord end investor da det er penge der skal investeres, i denne forretning, og jo der vil blive et overskud i forretningen som , vores investor kan tage af , men det er vigtigt for mig og understrege at det ikke skal være første priotet for vores investorer at tjene penge på projektet men og skabe noget (:

Tilmeldt 8. Jun 12
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Et bedre ord ville være finansiering.

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja både og,

en finasering vil jeg ikke sige du får noget igen , vil jeg sige du gør hvis du er investor , og ja måske er det ikke bunke vis af penge som investoren får igen, men en masse andre ting som jeg vil sige er vigtigere, så ved ikke helt om finasering er det ord som jeg leder efter . 

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange penge snakker vi om og er det til etablering af hele restauranten??

Vh Jimmi

Tilmeldt 12. Jun 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy

Vi snakker omkring 1,5 millioner

Har nogle budgetter og tal jeg kan sende til dig, hvis det har interesse?

Rasmus Munk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)