Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil hjælpe dig med dit bogprojekt!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Går det bare ikke det der med at skrive selv...? Mangler du nogen til at føre dine ideer ud i livet i bogform?

Så kan jeg meget vel være den der kan hjælpe dig:) Har skrevet lige fra det øjeblik hvor jeg lærte at holde en pen:) Både digte, noveller og romaner. Vil med glæde vise dig noget af det jeg ellers har lavet:) Min drøm er at leve af at skrive, så jeg synes at dette er et godt sted at begynde:)

Bogen vil selvfølgelig blive lavet i tæt samarbejde med dig, hele vejen igennem. Tager pt. mellem 50 og 100 kr. i timen, afhængigt af typen af arbejde. Afregning vil blive lavet til sidst, efter at jeg løbende fortæller dig hvor mange timer der er brugt for. Du kan også vælge at bestille mig til et bestemt antal timer på forhånd, men i dette tilfælde kan jeg ikke love at det hele når at blive færdigt, på grund af at det kan tage rigtig lang tid at skrive en bog.

Jeg kan også hjælpe dig på vej! Kan du ikke få begyndt, eller sidder du fast? Så lad mig endelig tage et kig på det:) Er meget kreativ:)

Tøv ikke med at kontakte mig, hvis du har spørgsmål eller ønsker hjælp!

Vh. Jennifer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)