Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsætning - min fremtid

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg arbejder i øjeblikket ude på Aalborg Universitets Center for Industriel Produktion som Videnskabelig Assistent. Jeg er her ansat til at varetage både faglige og administrative opgaver ift. forskellige globaliseringsprojekter. Disse omhandlede bl.a. håndtering af globale produktionssetups, udvikling af fremtidens fødevareindustri og et regionalt udviklingsprojekt der hedder "Globale Værdi- og Forsyningskæder".

Mit job slutter den 1.september og jeg søger derfor nye udfordringer - gerne indenfor afsætning og markedsudvikling da det er her jeg virkelig har mine forcer. Jeg er uddannet inden for international afsætning fra Aalborg Universitet, men en Cand.merc i International Virksomheds Økonomi. Jeg har tidligere arbejdet med afsætningsrelaterede opgaver i forskellige brancher, og vil rigtig gerne videreudvikle mine kompetencer heri. Specielt inden for IT branchen er min interesse høj, og har også arbejde med forskellige IT opgaver igennem min tid.

Jeg søger derfor virksomheder, der står og mangler en passioneret og troværdig medarbejder inden salg og markedsudvikling - jeg besidder stærke analytiske kompetencer og elsker udfordringen i skabe gode resultater. Så står du og mangler en sådan medarbejder eller kender du nogen der gør, så tøv endelig ikke med at kontakte mig. Smig mig gerne en mail, og vi kan få en dybere snak om hvad jeg kan tilbyde - skriv også gerne hvis du bare ønsker at se et CV

På forhånd mange tak

Venlig Hilsen

Torben Pedersen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)