Jeg er igang med portal koncept som samler alt mulig nyttig(og sikkert også unyttig) informationer omkring et geografisk område og præsenterer det i en fast ramme. Jeg trækker i øjeblikket data fra JobIndex.dk, BoligSiden.dk, MinReklame.dk. Der er integration til Google Calendar, træk af data fra DBU, DHF og meget andet. Derudover er jeg ved at lave aftaler med en af de større "Deal" systemer om at repræsentere deres løsninger lokalt, på sigt lave integration til deres system. Portalen har bannersystem(OpenX), samt et SMS modul så der kan sælges/sendes SMS'er ud. Portalen er gået i luften på http://www.rundtomringe.dk og jeg er ved at "skrive" systemet lidt om så det lettere kan rulles ud på andre områder. Jeg håber at portalen bliver rullet ud i et nyt område i løbet af 14 dage og jeg er i dialog med yderligere 2 områder der kunne have interesse i konceptet. I øjeblikket er der ingen indtægter og jeg er ikke nået helt i mål med at lave signup for brugere men målet er at konceptet skal kapitaliseres på stort set alle indholdsområder. Alt i alt en løsning hvor det kun er min sparsomme fritid, der sætter begrænsningen - jeg er derfor på udkig efter partnere, der enten vil være "medkodere", kan stå for salg/markedsføring eller you name it. Alternativt må du meget gerne komme med tips til, hvordan du tror jeg kan komme ud over rampen.
|
Partnere eller måske andet ?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)