Som overskriften siger søger jeg feedback på mine to websites.
Den ene www.tablethelp.dk skal give vejledning og info indefor den store "tablet" verden, og den anden www.studyinusa.dk giver vejledning hvis man ønsker at studer i USA.
Jeg startede på at åbne websites og affiliate aftaler for ca. 2 måneder siden.
billeder flere er meget store når man køre i tog eller en måske har en langsom internet forbindelse går det sekunder før et billedet er uploadet på 4.242,13 KB
få social medier på siden især google plus og facebook en god side er lettere at likes og plusser så få det på siden
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tablethelp er en rigitig flot side - let at finde ud af og overskuelig.
Men studyinusa.dk virker lidt uoverskuelig - menubaren i vestre side virker for lille, og så drop reklamerne mellem venstre menuen og indhold, da det virker lidt misplaceret. læg dem istedet i toppen eller i bunden, så vil man stadig lægge mærke til dem, uden at de ødelægger designet på siden :)
Nu sad jeg og fik læst lidt på USA-bloggen - Hvor sjovt at Anni er taget til the States! :-) Husker hende fra gymnasiet.
Nuvel, sørg for at reklamener bliver synlige. Folk fokuserer på indholdet og jeg bemærkede slet ikke reklamerne, før jeg havde læst 3-4 indlæg. - Overvej at sætte dem ind i jeres indlæg.
Så ville jeg kigge nærmere på:
<metaname="description"content="På denne blog kan du få vejledning til hvordan du kan komme igang med at studere i USA. Få hjælp til Økonomi, Ansøgning, Visum og meget mere!" />
<metaname="keywords"content="USA, study, drømmer, studere, studer i usa, studie, columbia, universitet, kandidat, videruddannelse, study in america, visum, økonomi, vejledning" />
Læs evt. basisbøgerne til SEO - Jeg er selv glad for Tomas Rosenstands.
Men som andre også siger, så drop de store billeder på studyusa, og drop den reklameboks du har i venstre side, det ser meget klemt ud alt det der er i venstre side.