Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker feedback på mine websites

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Derude.. 

Som overskriften siger søger jeg feedback på mine to websites.

Den ene www.tablethelp.dk skal give vejledning og info indefor den store "tablet" verden, og den anden www.studyinusa.dk giver vejledning hvis man ønsker at studer i USA.

Jeg startede på at åbne websites og affiliate aftaler for ca. 2 måneder siden.

MVH Jack

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:34

billeder flere er meget store når man køre i tog eller en  måske har en langsom internet forbindelse går det sekunder før et billedet er uploadet på 4.242,13 KB 

få social medier på siden især google plus og facebook en god side er lettere at likes og plusser så få det på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:40

Hej, 

Tablethelp er en rigitig flot side - let at finde ud af og overskuelig. 

Men studyinusa.dk virker lidt uoverskuelig - menubaren i vestre side virker for lille, og så drop reklamerne mellem venstre menuen og indhold, da det virker lidt misplaceret. læg dem istedet i toppen eller i bunden, så vil man stadig lægge mærke til dem, uden at de ødelægger designet på siden :) 

Men ellers er det nogle rigtig gode sider :) 

Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 10:41

Prøver lige at give at stave dansk denne gang - Glem ordet misplaceret, mente malplaceret :) 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:52

Nu sad jeg og fik læst lidt på USA-bloggen - Hvor sjovt at Anni er taget til the States! :-)  Husker hende fra gymnasiet.

Nuvel, sørg for at reklamener bliver synlige. Folk fokuserer på indholdet og jeg bemærkede slet ikke reklamerne, før jeg havde læst 3-4 indlæg. - Overvej at sætte dem ind i jeres indlæg.

Så ville jeg kigge nærmere på:

<meta name="description" content="På denne blog kan du få vejledning til hvordan du kan komme igang med at studere i USA. Få hjælp til Økonomi, Ansøgning, Visum og meget mere!" />
<meta name="keywords" content="USA, study, drømmer, studere, studer i usa, studie, columbia, universitet, kandidat, videruddannelse, study in america, visum, økonomi, vejledning" />

Læs evt. basisbøgerne til SEO - Jeg er selv glad for Tomas Rosenstands.
Fra Odense
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Phonegeek.dk Skrevet kl. 11:11

Hej Jack

Tablethelp er rigtig flot side, stor ros..

Men som andre også siger, så drop de store billeder på studyusa, og drop den reklameboks du har i venstre side, det ser meget klemt ud alt det der er i venstre side. 

Phonegeek.dk alt i covers og Reservedele til iPhone.

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 11:22

Det skærer mig i øjnene at du ikke skriver iPad korrekt. Du gør nogle steder men ikke over det hele.

Det skrives selvfølgelig iPad og ikke Ipad. Det samme med iPhone, iMac, iPod osv.

Eller ikke dumt synes jeg.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)