Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man flere folk ind og læse sin blog?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 211
Fra  Plain Industry Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I første omgang kan du jo sprede budskabet blandt dine private kunder. De vil måske være interesserede. Måske er et Facebook netværk også et godt sted at hente interesserede over fra. Der er jo en netværkseffekt i modsætning til den blog du nævner som næppe er ligeså effekt da seo kræver tid. 

Mvh
PLI | Affugter

Tilmeldt 3. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro på din idé

Smid lidt penge efter domæne og webhotel

Installer wordpress (tager 5 min.)

Skriv

Skriver bl.a. på rejseblog om rejser, sabbatår og om at studere og arbejde i udlandet m.m.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Awork webbureau Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cm,

Fedt, at du har taget initiativ til at starte en blog!

Der er mange ting man kan gøre for at skabe mere trafik. I dit tilfælde ville jeg dog beholde min blog hos blogger.com i og med, at det er Googles blog-system. At det ikke er det bedste sted at blogge er en skrøne. Blogger.com er Googles blog-system og Google er den største og mest brugte søgemaskine i hele verden. Dette betyder, at jo mere du gør ud af at bruge Googles tjenester jo bedre for Google og dens robotter som indekserer din blog. Jeg mindes faktisk at have læst en gang, at Google indekserer sit blog-system hurtigere end noget andet. Hvilket betyder, at dit indhold og indlæg bliver indekseret hurtigere af Google og dermed hurtigere kan findes ved søgninger på Google.

Jeg ville, hvis jeg var dig, overveje at købe et domæne som du kan bruge, så det hedder murernyt.dk i stedet for murernyt.blogspot.dk - dog stadig med blogger.com som blog-system.

Mht. at få flere læsere så start med at skrive tekster med søgeord. Find ud af på adwords.dk under "søgeordsværktøj" hvad folk søger på.

Håber der var lidt at hente her :)

Mvh. Allan

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok også passe på med, bare at hente alt indhold fra en anden side - jeg håber Construx.dk har givet dig tilladelse til at bringe alt deres indhold ? Jeg tænker denne - http://murernyt.blogspot.dk/2012/06/korrekt-brug-af-diamantvrktj.html

Ikke for at være lyseslukker - men det gør to ting.

1) Du har citeret hele artiklen, og det er ikke lovligt, med mindre du har fået tilladelse. Det er i orden at bringe en lille procentdel af artiklen, men ikke det hele. 

2) Du skaber en masse "duplicate content" på din hjemmeside, som i det lange løbe skader din hjemmeside mere end det gavner. 

Min anbefaling er, at du selv skriver en artikel om det, og eventuelt citerer en smule fra construx.dk - og linker til dem. Det giver en rigtig god artikel, som linker til noget relevant indhold. Både godt for dine besøgende, og Google - en win win :-)

Glem heller ikke at lave en side om dig selv, så vi kan se hvem der skriver det gode indhold. Det er ikke skamfuldt også at reklamere lidt for din virksomhed på sådan en side (hvis du har en :-)). Skab troværdighed, ellers tror vi jo bare at din blog udelukkende er skabt for at tjene penge - pt ser det sådan ud med alle de reklamer.

Held og lykke med bloggen.. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)