Er enig med de andre Aminoer. Ingen af dem følger de simple design principper, et logo skal gøre. |
3 logoer der ikke virker som de burde
Er enig med de andre Aminoer. Ingen af dem følger de simple design principper, et logo skal gøre. |
3 logoer der ikke virker som de burde |
Watches inspired by fighter jets
Som udgangspunkt ville jeg bruge nummer 2. Men du skulle måske 'fritlægge et øje' og vende det rigtigt. Tror det kunne fungere. |
Lej højtalere, lydudstyr og lys. Lej Anlæg København
jeg synes ikke du skal skrive oven på hinanden logoet går alt for lang tid at læse , så lav noget med stil og ikke skriv ovenpå hinanden |
Alexander... kan skrive , hvor meget det koster få en logo jeg snakker om alm. logo til et mindre virksomhed ... Min og Max pris |
Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.
Jeg var ved at stemme 1, men jeg er enig med de andre i, at det er noget rodet noget. Det er, som om du søger at proppe alt for meget sammen i een mundfuld. Hvis der er megen tekst eller mange ord/bogstaver, er det ikke længere et logo. Øjet er godt, men fjern den nederst del, så det ikke længere er et selvstændigt foto, men kan indgå som del af et logo. |
Ingen af dem er gode, det er alt for forvirrende. Hold det enkelt, og stilrent. Keep it simple - stupid og Less is more virker stadigt :) |
Manden beder jer ikke om et nyt logo, han har lavet et logo og spørger jer hvad for en I bedst kan lide. Jeg synes at i skal svare på hans sp. Jeg synes alle ser fine ud øjet ser smukt ud, jeg stemmer på nr 2. |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Kære Aminoer Jeg er helt uenig med de fleste et logo er fint, ingen logo er også fint. Jeg har tjent rigtig mange penge , uden at jeg nogensinde har haft et logo? Produktet betyder mest. |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Interessant at der gives lutter 1-stjerne-vurderinger til alle, der kommer med negativ kritik til 'logoerne'. Jeg har tværtimod givet jer alle 5 stjerner for jeg er fuldstændigt enig i kritikken. |