Jeg ved ikke lige om jeg har lagt dette spørgsmål det rigtige sted (er ikke vant til at bruge dette). Jeg står overfor at skulle lave om på hvordan vores økonomi system nedskriver vores lager. Vi vil gerne have at vare der har ligget stille i mere end to år. Nedskrives til aktuel dagspris eller til indkøbspris. På samme tid kunne det være godt med forslag til hvordan vi får nedbragt dette lager. Håber der er nogen der har nogle forslag. |
Lagerstyring
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Vh. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Jeg har nok ikke udtrykt mig klart nok. Det er ikke selve lageret der skal nedbringes. Det er økonomisystemets værdisætning af lager elementer. Således at når en komponent ikke længere bruges i produktionen så skal økonomisystemt nedskrive værdien, så vores lager ikke har en større værdi end det reelt er værd. |
Du har bundet en stor portion kapital i nogle varer du ikke kan sælge. De fylder, skal administreres og du kan ikke investere i mere relevante varer. Vh. GrN.dk |
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)